c_300_250_16777215_10_images_61925.jpg

تركمن سسي – تاكنون بر اساس اخبار رسيده دو نفر تركمن براي انتخابات دوره پنجم شوراي اسلامي شهر گرگان ثبت نام كرده اند.

به گزارش خبرنگار تركمن سسي ،سليمان ارازمحمدي و طاهر توماج ثبت نامي هاي قوم تركمن در انتخابات آتي شوراي اسلامي شهر گرگان هستند.
سليمان ارازمحمدي داراي مدرك كارشناسي مديريت امور بانكي است و از فعالان NGO هاي كارآفريني و عرصه ورزشي در استان گلستان مي باشد و با هيات اسكواش همكاري ويژه اي دارد و داراي سي سال سابقه سكونت در شهر گرگان مي باشد.
طاهر توماج نيز بيش از سي سال سابقه سكونت در شهرگرگان را دارد و داراي 13 سال سابقه فعاليت در حوزه املاك و امور ثبتي است.وي داراي مدرك  كارشناسي ارشد حقوق جزا است و  علاوه بر فعاليت در دفتر فني و مهندسي ثبت اسناد ،با انبوه سازان و سردفتران و بنگاه هاي معاملاتي ارتباطات خوبي دارد.

دیدگاه‌ها  

+3 #1 ترکمن 1396-01-19 01:07
خانم نیکان آرخی هم از اعضای فعال اصلاح طلبان استان و شهر گرگان در انتخابات شورای شهر گرگان ثبت نام نمودند .
تركمن سسي : بله ، همين طور است .سركار خانم آرخي هم در بين 266 نفر كانديداي شهر گرگان هستند.
نقل قول کردن
+1 #2 حسن 1396-01-19 09:14
ضمن آروزی موفقیت برای این کاندیدها، با توجه به ساختار انتخابات شوراها و بافت جمعیتی گرگان و علائق و ارجحیت های مردم گرگان و رقابت شدید بر روی کرسی های شورا، نمی توان انتظار پیروزی برای کاندید های ترکمن داشت. هرچند معتقدم بهتر است مردم گرگان یک بار هم شده کاندیدهای ترکمن را امتحان کنند.
نقل قول کردن
+2 #3 کریم 1396-01-22 01:32
اگر ترکمنهای گرگلن یکصدا باشند امکان موفقیت وجود دارد این درست نیست که ترکمنها که جمعیت قابل توجهی در گرگان را شامل میشوند در تمام این سالها حتی یک نماینده را در شورا نداشته باشند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر