c_300_250_16777215_10_images_76885.jpg

گرگان : ترکمن سسی - نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی بر لزوم شکوفا شدن غیرت دینی و ملی در انتخابات 1400 تاکید کرد.


به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ غلامرضا منتظری در جلسه اعضای هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی گلستان اظهار کرد: دقت در انتخاب داوطلبین برای حضور در شوراهای اسلامی، برای اعتباربخشی مثبت به جمهوری اسلامی ایران و پیشگیری از وقوع حوادث و اخبار ناشایست، بسیار حائز اهمیت است.
رئیس هیأت عالی بر نظارت انتخابات شوراهای اسلامی گلستان افزود: وظیفه هیات نظارت انتخابات شوراهای اسلامی، افزایش اعتماد به عنوان بزرگترین سرمایه اجتماعی نظام اسلامی است.
وی خاطرنشان کرد: امانتداری، رازداری، پرهیز از تعصب افراطی و عدالت محوری به عنوان مولفه های اعتماد آفرین در این انتخابات مطرح هستند.
وی اظهارکرد: برگزاری جلسات آسیب شناسی انتخابات های گذشته در حوزه نظارت در شهرستان ها و استان، داشتن فرهنگ پاسخگویی به افراد داوطلب، جزو انتظارات ما از مسئولین هیات عالی بر نظارت انتخابات شوراهای اسلامی در شهرستان ها است.
وی یادآورشد: هرچند که برنامه ریزی برای حضور حداکثری در انتخابات جزو وظایف این شورا نیست اما برای حفظ انسجام و افزایش دموکراسی داخلی و دیپلماسی خارجی، از اعضای این هیات می خواهیم در این زمینه برنامه ریزی داشته باشند.
وی تصریح کرد: با حضور باشکوه و حداکثری در انتخابات غیرت و احساس دینی و ملی ما، به جهانیان ثابت می شود.
منتظری، در ادامه صحت، سلامت، امنیت و کارآمدی انتخابات را از دیگر انتظاراتی برشمرد که از اعضای این هیات در برگزاری انتخابات 1400 دارد.
 

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر