c_300_250_16777215_10_images_76887.jpg

 

گنبدکاووس : ترکمن سسی –  سه دستگاه خودروی عمرانی و خدماتی امروز یکشنبه در اولین روز از سال جدید به دهیاران روستاهای "ایگدر علیا، شهرک شهید بهشتی و بی‌بی شیروان" با حضور استاندار گلستان تحویل شد.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی،  مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان دراین مراسم که در روستای "ایگدر علیا" از توابع بخش مرکزی گنبدکاووس برگزار شد، ارزش ریالی سه خودروی تحویلی شامل یک دستگاه بیل بکهو و ۲ دستگاه نیسان حمل زباله را ۲۲ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: این خودروها تنها با ۱۰ درصد قیمت که توسط دهیاری‌ها پرداخت شده و بقیه نیز از منابع سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور تامین شده است.
علی نصیبی خاطر نشان کرد: سال گذشته نیز ۶۰ میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت (هشت درصد) با یک سال تنفس برای خرید ۱۲ دستگاه خودروی عمرانی و خدماتی و اجرای سه طرح گردشگری به دهیاران استان گلستان پرداخت شد.
وی تصریح کرد: هر دهیارای که قصد خرید خودروی عمرانی و خدماتی و یا اجرای طرح گردشگری دارد، می‌تواند به اندازه سه برابر بودجه تحقق یافته درسال را تسهیلات دریافت کند و از چک دهیاری به عنوان ضمانت تسهیلات استفاده نماید.
گفتنی است در مراسم تحویل این خودروها، علاوه بر استاندار گلستان، فرماندار ویژه گنبدکاووس و بخشداری مرکزی این شهرستان به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گلستان نیز حضور داشتند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر