c_300_250_16777215_10_images_salamat.jpg

ترکمن سسی :پروژه مرکز جامع سلامت گمیشان به زودی آغاز می گردد.

 پروژه مرکز جامع سلامت گمیشان با اعتباری بالغ بر 17میلیارد ریال جهت ساخت ساختمان و نیز اعتباری بالغ بر 21میلیارد ریال بابت تجهیزات پزشکی ساختمان آذر ماه سال جاری کلنگ زنی خواهد شد .
 در این پروژه که حداکثر تا یک سال به بهره برداری خواهد رسید،خدمات تخصصی قلب،داخلی،زایمان،فیزیوتراپی و اقدامات تشخیصی و اتاق عمل سرپایی ونیز ایجاد بخش دیالیز با 6 تخت بستری و تقویت ناوگان حمل ونقل بهداشتی در نظر گرفته شده است .
این توافق دردیدار روز گذشته "امانگلدی ضمیر" فرماندار گمیشان به همراه "دکتر نظری مهر " نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی و اعضای مجمع خیرین سلامت شهرستان با "دکتر ریاحی" رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اعلام شد .
فرماندار گمیشان در این نشست ضمن اشاره به توجهات دولت به حوزه بهداشت خاطر نشان کرد:در دولت تدبير و اميد مقوله سلامت بعنوان مهمترين اولويت در دستور كار قرار گرفت و از محل اعتبارات هدفمندي يارانه ها براي اولين بار در تاريخ نظام جمهوري اسلامي به بحث سلامت كه مهمترين فاكتور جوامع بشري است توجه ويژه گرديد.
وی افزود: هدف همه كارگزاران نظام ارائه خدمات شايسته به مردم كه همانا ولي نعمتان مسئولين هستند مي باشند لذا همه بايد دست به دست هم داده و تمام تلاش خود را در خدمت رساني به مردم بكار بنديم.
دراین نشست نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده در شهرستان در حوزه بهداشت خاطر نشان کرد: ما مصمم هستیم خدمت رسانی به مردم را با تلاش مداوم و مستمر ادامه دهیم.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر