c_300_250_16777215_10_images_78072.jpg


ترکمن سسی - مدیر و مدرس حوزه علمیه خاتم الانبیا شهر فراغی گفت: اسلام می گوید آنچه علم طب و عقل برای تو می گوید باید رعایت بکنی . خداوند به انسان عقل داده و تجربه داده و ما باید از اینها برای حفظ سلامتی خود استفاده بکنیم.

 


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، حاج احمد آخوند قربان پور طی سخنانی در بیان رویکرد دینی برای مقابله با ویروس کرونا ادامه داد: از طرفی نباید با این تفکر که خداوند خودش ما را از بلا محفوظ خواهد کرد و تا تقدیر خدا نبوده باشد هیچ اتفاقی رخ نخواهد داد و رعایت نکردن مسایل بهداشتی، بی پروا و بی مهابا رفتار کرد زیرا اسلام این شیوه رفتار مورد پسند اسلام نیست. مطالب و توصیه هایی که در علم پزشکی برای پیشگیری و مقابله با کرونا گفته شده حتما باید رعایت کرد.



این عالم اهل سنت افزود: اسلام می گوید آنچه علم طب و عقل برای تو می گوید باید رعایت بکنی . خداوند به انسان عقل داده و تجربه داده و ما باید از اینها برای حفظ سلامتی خود استفاده بکنیم.

آخوند قربان پور تاکید کرد: همه شهروندان برای پیشگیری از شیوه کرونا، باید احتیاط پزشکی را مراعات کنند و نیز نباید تندروی و افراط کرد بطوریکه همیشه هراسان باشیم که ویروس ما را گرفتار خواهد کرد و از شهر و دیار خود دور و آواره بشویم. این تندروی ها نیز خوب نیست.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر