c_300_250_16777215_10_images_79080.jpg

 

بندرترکمن : ترکمن سسی : مدرس مکتب خانه سعادتی گمیشان با اشاره به اینکه توهین به مقدسات خواسته دشمنان است، اهانت اخیر به مقدسات اهل سنت را اقدام جریان تندروی انگلیسی خواند و آنرا محکوم کرد.



عبا آخوند محمد نژاد در گفتگو با خبرنگار ترکمن سسی، ضمن محکوم کردن اهانت یک مداح شیعه نما در تهران گفت: همانطور که می دانید جسارت و توهین اخیر به نزدیکترین اصحاب پیامبر (ص) و همسر مکرم ایشان موجب جریحه‌دار شدن احساسات مسلمانان اهل سنت گردید و چنین عمل موهن و غیرانسانی به هیچ عنوان شایسته مطرح شدن در یک کشور اسلامی نیست و اینگونه اعمال زشت، قبیح و دشمن شادکن است.  

وی در اینباره افزود: خلفای راشدین و صحابه و تمامی اهل بیت پیامبر اکرم(ص) از کلیه اتهامات و افترائات، پاک و مبرّا هستند. آنها در بین امت الگو بوده و خدماتشان برای خدمت به دین و مجاهدت شان در برابر دشمنان هیچگاه از حافظه تاریخ پاک نخواهد شد. آنچنان که خود نبی اکرم اسلام نیز بارها یاران و نزدیکانش را مورد ستایش قرار داده و به ابوبکر لقب صدیق به عمر، فاروق و عثمان را ذی النورین یعنی صاحب دو نور و علی را مرتضی را معرفی کرده است. حال سوال اینجاست که این اصحاب گرانقدر چطور می توانند مورد بی حرمتی قرار بگیرند، مگر آنکه این اقدام از جانب یک شیعه انگلیسی انجام گرفته باشد.

آخوند محمد تژاد با تاکید بر این مطلب که در صدر اسلام بین «صحابه» و «اهل‌بیت» اختلافی وجود نداشت،عنوان نمود: از تهمت و لعن اصحاب رسول اکرم  که گاها مشاهده می شود برحذر باشیم. صحابۀ کرام همواره حرمت و احترام اهل‌بیت را نگه داشته و حضرت ابوبکر صدیق و عمر فاروق رضی‌الله‌عنهما را از فرزندان خودشان هم بیشتر دوست داشتند و نسبت به آنها حرمت قائل بودند.

مدرس مکتب خانه سعادتی گمیشان تقویت وحدت میان امت را مهمترین مسئله در جهان اسلام خواند و افزود:  صحابه و اهل‌بیت را از همدیگر جدا نکنیم، زیرا آنها اختلافی با یکدیگر نداشتند. اهل‌بیت، رسول گرامی اسلام، صحابه و خلفای راشدین را زیر چتر حمایتی خود قرار داده و در خدمت دین مبین اسلام بودند، لذا اهانتی که به ایشان و خلفای راشدین روا می رود، بر خلاف عقل سالم است. واقعا چه کسی اهانت به صحابه ای که در غزوه بدر و احد جنگیدند را تحمل می کند؟

آخوند محمد نژاد اظهار کرد: حضرت ابوبکر صدیق، عمر فاروق، عثمان ذی النورین, علی کرم الله وجه و سایر صحابه رضی‌الله‌عنهم از تمام اتهاماتی که علیه آنها وارد می‌شود، پاک و مبرّا هستند. دشمنان علیه این شخصیت‌های بزرگ لعن و تهمت و افترا می‌زنند و اتهامات دروغی را به آنها نسبت می‌دهند. بر این اساس نباید اجازه دهیم که افراد تندرو و افراطی با لباس‌های مبدل در میان صفوف مسلمانان رخنه کرده و اختلاف افکنی کنند.

این عالم جوان اهل سنت متذکر شد: متاسفانه بعضا بعضی از مسلمان نماها با سوء استفاده از تریبون های عمومی سخنانی مطرح می کنند که احساسات مسلمانان را جریحه دار می کند. محبت با رسول خدا، صحابه و اهل‌بیت جزو ایمان و اعتقاد اهل‌سنت است و ما دعا می‌کنیم که با اتباع و محبت این بزرگواران زندگی کنیم و بمیریم و روز قیامت با آنها حشر شویم.

توهین به مقدسات یکدیگر خواسته دشمنان قسم خورده مسلمانان خصوصاً مردم ایران اسلامی است. اهانت اخیر در پایتخت رویه هیئت های اصیل و انقلابی نبوده و بشدت محکوم است، لذا از متولیان امر درخواست رسیدگی داریم.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر