c_300_250_16777215_10_images_80061.jpg

 

سیجوال : ترکمن سسی - رئیس شورای شهر سیجوال گفت: امروزه در عصر تکنولوژی قرار داریم  و نقش رسانه در عصر تکنولوژی غیر قابل انکار است.


بهروز ایری رئیس ششم شورای اسلامی سیجوال در گفتگو با خبرنگار ترکمن سسی، ارتباط شورا و شهرداری سیجوال با رسانه و انعکاس اخبار، رویدادها و اطلاع رسانی کارهای به انجام رسیده از طریق خبرگزاری های رسمی را اقدامی ارزشمند خواند و افزود: به این بستر روز به روز نیاز بیشتر احساس می شود، چرا که ما امروز در عصر تکنولوژی قرار داریم و از سوی دیگر ارائه عملکرد و اطلاع رسانی خدمات به انجام رسیده در خبرگزاری ها در همه کشورها امری معمول و مرسوم به حساب می آید. ما اکنون تعداد بیشماری کاربر فضای مجازی داریم که همه روزه مطلب و وقایع را در فضای مجازی رصد می کنند، لذا می طلبد این بنیه را به تقویت برسانیم.

وی از ابقا کامران ایری در سمت شهردار این شهر سخن به میان کشید و گفت: همانطور که می دانید شهرداری سیجوال در اسفند ماه سال ۹۸ به تاسیس رسید و آن زمان شورای دوره پنجم که اینجانب نیز افتخار عضویت در میان جمع را داشتم از میان گزینه های دارای واجد شرایط آقای کامران ایری را بعنوان اولین شهردار مردم سیجوال انتخاب کرد. وی در طول مدت سکانداری اش با اعضای شورا کامل همسو عمل کرده و خدمات مفیدی از جمله طرح جدول کشی در محور جاده اصلی را به اجرا گذاشت که البته این طرح همچنان در حال مراحل خودش را طی می کند. ضمنا آسفالت خیابان شهید پرون- زیر سازی خیابان مختومقلی چهارم- جدول کشی خیابان مرکز بهداشت و قاضیلار- ادامه درخت کاری در داخل و ضلع شرقی شهر و تسطیع پیاده رو جاده بندرترکمن به یساقی از دیگر خدمات انجام شده بشمار می رود.

رئیس شورای شهر سیجوال در این خصوص عنوان نمود: با توجه به اینکه مدت زیادی از شروع بکار شهرداری سیجوال نمی گذرد، مخاطبین و بویژه اقشار جوان آشنایی دقیقی با وظایف شهرداری و اعضای منتخب شورا ندارند و یکی از اقدامات ما در طول دوره پیش رو می تواند نشر گزیده مطالب درباره وظایف شهردار و شورای شهر و سایر قوانین مربوطه باشد. لذا اگر مشکل و یا مسئله ای پیشامد کند مردم باید بدانند که چگونه و از چه مسیری آن را مورد پیگیری قرار دهند.

بهروز ایری همچنین طرح واکسیناسیون شهروندان را از اولویت های مهم در شروع به کار شورای ششم این شهر دانست و اظهار داشت: واکسیناسیون شهروندان سنین مختلف هم اکنون در حال اجرا می باشد. در این طرح لیست مراجعین در سامانه به ثبت رسیده و به آنها در خصوص نوبت دوم تزریق واکسن اطلاع رسانی بعمل می آید. بخشی از دغدغه های شورای اسلامی و شهرداری سیجوال به مسئله نظافت محیط ارتباط پیدا می کند و ما در این زمینه نیز همه تلاش خود را برای جلب رضایت ساکنین به کار خواهیم بست. به عنوان خادم کوچک مردم لازم می دانم از همراهی امام جمعه محترم جهت حل و فصل مشکلات و از سوی دیگر نماینده حوزه انتخابیه که نقش سازنده ایفا کرده اند، کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر