c_300_250_16777215_10_images_photo_2022-04-29_00-49-46.jpg

 

ترکمن سسی - رئیس مرکز اسلامی گلستان در نشست علمای شیعه و سنی در آستانه روز قدس گفت: قدس شریف قبله اول مسلمین و سنبل اتحاد همه ملل اسلامی است.


به گزارش رابط خبری مرکز اسلامی گلستان، حجت الاسلام دیلم در نشست علمای شیعه و سنی با موضوع "قدس محور وحدت مسلمین" در مسجد جامع گلشن گرگان گفت: قدس شریف به عنوان مساله اول و نخستین قبله مسلمین و سنبل اتحاد میان ملل اسلامی است و این مهم نباید هرگز فراموش شود.
وی افزود: امروز جهان اسلام گرفتار غده نگین و سرطانی، مرکز شرارت و انتشار توطئه و نیرنگ رژیم کودک کش اسرائیل شده است. رژیمی که ظلم، جنایت، ترور و انواع فتنه های آشکار و پنهان نظامی، اقتصادی، سیاسی و رسانه ای همزاد رژیم منحوس اسرائیل است.
رئیس مرکز اسلامی گلستان بیان کرد: رژیم منحوس اسرائیل با پشتوانه استکبار جهانی که آنها نیز به دنبال تامین منافع مادی خودشان در جهان اسلام و به ویژه در منطقه و در خاورمیانه هستند، از این رژیم کودک کش و جعلی حمایت می کنند. استکبار جهانی با ایجاد جنگ و خون ریزی و با ایجاد اختلافات قومی و مذهبی در بین کشورهای اسلامی و در بین مسلمانان حاشیه امنی برای رژیم اسرائیل ایجاد می کنند و آنها را مشغول خودشان می کنند تا موضوع اول جهان اسلام که موضوع قدس شریف است از اذهان منحرف شود.
حجت الاسلام دیلم تاکید کرد: با توجه به این موضوع جا دارد که بزرگان و رهبران جهان اسلام و همه مسلمانان برنامه خود را مجدد راه اندازی و بررسی کنند و طرحی جدید برای مقابله با رژیم کودک کش اسرائیل و رژیم صهیونیستی داشته باشند.
وی تصریح کرد: اولین موضوعی که برای ما مهم است، اندیشه امامین انقلاب می باشد. دومین مورد، نفرت مسلمانان نسبت به اسرائیل دائمی و همیشگی باشد زیرا موضوع قدس فقط برای یک روز نیست بلکه باید دغدغه همه مسلمانان در طول سال مقابله با این رژیم کودک کش باشد.

رئیس مرکز اسلامی گلستان افزود: موضوع دیگر این است که اگر ما طبق دستور رهبر معظم انقلاب به دنبال تشکیل تمدن نوین اسلامی هستیم، باید همه جهان اسلام حرکت فراگیری برای ایجاد تمدن نوین اسلامی داشته باشند و برای مقابله با رژیم منحوس اسرائیل باید همه کشورهای اسلامی از تمام ظرفیت های حاکمیت خود استفاده کرده و در برابر این رژیم ایستادگی کنند.
حجت الاسلام دیلم بیان کرد: نکته بعدی ما درباره کشورهایی است که به دنبال عادی سازی روابط با این رژیم هستند. به آنها هشدار می دهیم و حرکات آنان را لکه ننگی می دانیم که در دامن نورانی اسلام است. آنها را مجددا به آیات قرآن دعوت می کنیم. هم به عنوان محل معراج پیامبر (ص) و هم اینکه دشمنان خدا را دوست خود نگیریم چون شدید ترین دشمن مسلمانان یهود هستند.
وی با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب که می فرمایند، تنها را مقابله با اسرائیل مقاومت و شهادت است، گفت: موضوع قدس و فلسطین توسط صاحبان اصلی آن سرزمین تعیین و تکلیف شود و آنها برای خودشان تصمیم بگیرند و این پیشنهاد آشکار جمهوری اسلامی ایران است.
اما وقتی پای مذاکره نیایند و به دنیال تعدی باشند، بنا به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، تنها را مقابله با اسرائیل مقاومت و شهادت است. زیرا ما دیدیم و تجربه تاریخی جنگ های چندین روزه به ما نشان داد که مقاومت در آن سرزمین و جهان اسلام جواب می دهد.

رئیس مرکز اسلامی گلستان در ادامه تصریح کرد: روحانیون و علما باید مبلغ جهاد تبیین باشند. بنا به منویات رهبر معظم انقلاب، فرصت قطعی و فوری برای همه انسانها در هرلباس و جایگاهی که هستند، جهاد تبیین است.
حجت الاسلام دیلم اظهار کرد: امروز یکی از مصادیق تبیین، موضوع مقاومت و موضوع شرارت های اسرائیل با پشتوانه امریکا، انگلیس و استکبار جهانی است و همچنین، بیان مظلومیت های مردم فلسطین است. دعوت حداکثری برای راهپیمایی عظیم روز قدس نیز از مصادیق جهاد است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر