c_300_250_16777215_10_images_10229.jpg

 

گنبدکاووس : ترکمن سسی - رئیس هیئت سوارکاری شهرستان گنبدکاووس گفت: طبق برنامه زمانبندی اعلام شده از طرف فدراسیون سوارکاری کشور پنجم آبان ماه اولین هفته مسابقات اسبدوانی پاییزه گنبدکاووس آغاز می‌شود.

 

بهروز نیازی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛ در خصوص افزایش جوایز تصریح کرد: با توجه هزینه‌های بالای پرورش و نگهداری اسب‌های کورس در خصوص حمایت ویژه از مالکان اسب و مربیان این رشته پرطرفدار امسال شروع مسابقات با افزایش ۳۰درصدی همراه خواهد بود.
نیازی خاطرنشان کرد: مجموعه بزرگ سوارکاری شمال کشور برای برگزاری مسابقات این دوره کاملا آماده می‌باشد و در بخش‌ عمرانی و محوطه سازی، مسیر غربی پارکینگ‌ها نیز آسفات شده است.
وی اضافه کرد: ثبت نام از اسب‌های شرکت کننده در هفته نخست مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه گنبدکاووس از فردا شنبه ۳۰ مهرماه توسط مالکان آنها آغاز می‌شود.
نیازی درخصوص حضور تماشاگران در مسابقات اسبدوانی پاییزه گنبدکاووس نیز گفت: مشکل خاصی برای حضور تماشاگران نیست.
مسابقات اسبدوانی در بین ترکمن‌ها از دیرباز جایگاه ویژه دارد و با زندگی و تاریخ این مردم عجین است و میدان اسبدوانی گنبدکاووس قدیمی ترین پیست استاندارد کشور می باشد و هرساله علاقمندان بیشماری را به خود جذب می‌کند.
در چند سال اخیر علاوه بر جوایز که از طرف هیئت سوارکاری شهرستان گنبدکاووس به برندگان اهدا می‌شود شرکت کارآفرینان و تولیدکنندگان صنعت اسب در جوایز مسابقات به عنوان جوایز ویژه «کاپ قهرمان» شور و شوق بیشتری را برای مربیان و مالکان اسب ایجاد کرده است.
همچنین برخی صنایع شهرستان و کارخانجات نیز در قالب اسپانسر مالی با برند تجاری خود در مسابقات شرکت می‌کنند و در اهدای جوایز با معرفی صنایع خود حضور می‌یابند که باعث رضایتمندی مالکان، مربیان به ویژه تماشاگران که عاشقان واقعی این ورزش فرح بخش هستند شده است و هدف اصلی از برگزاری این مسابقات پرهیجان نیز ایجاد شور و نشاط در جامعه می‌باشد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر