c_300_250_16777215_10_images_170079114.jpg

 

 
ترکمن سسی - فرماندار شهرستان مراوه تپه گفت: دولت برای رفع کمبودهای زیرساختی و ارائه خدمات به مردم مرزنشین و محرومیت زدایی از شهرستان مراوه تپه تلاش دارد.


به‌ گزارش خبرنگار ترکمن سسی، لقمان قربانی امروز چهارشنبه در نشست خبری با خبرنگاران و فعالان فضای مجازی شرق گلستان گفت: در جریان سفر اسفندماه رییس جمهور به گلستان حدود ۲۲۵ میلیارد تومان اعتبار عمرانی و ۳۸۱ میلیارد تومان تسهیلات بانکی و اشتغالزایی برای شهرستان مراوه تپه مصوب شد که این اعتبارات درحال تخصیص است.

قربانی با اشاره به فعالیت های مختلف عمرانی، تولیدی و خدماتی در شهرستان مراوه تپه افزود: امیدوارم در افق سال ۱۴۰۴ محرومیت از سیمای شهرستان مراوه تپه زدوده شود.

فرماندار مراوه‌تپه در خصوص انتصابات در این شهرستان مرزی یادآور شد: از مجموع ۳۲ سمت مدیریتی شهرستان مراوه تپه ۲۴ مدیر از اهل سنت است.

قربانی همچنین از فراهم شدن شرایط برای احداث میدان فروش دام مراوه تپه خبر داد و گفت که تا دهه فجر امسال این کار تحقق پیدا خواهد کرد.

فرماندار مراوه‌تپه به سایت گردشگری مختومقلی نیز اشاره کرد و گفت: ۲۲ هکتار زمین برای این سایت تملک شده و دنبال آن هستیم که با مشارکت بخش خصوصی مزار مختومقلی فراغی را به سایت گردشگری مذهبی و اقتصاد فرهنگی تبدیل کنیم.

خبرنگار: ارازبخت پرسور

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر