c_300_250_16777215_10_images_01454457447.jpg

ترکمن سسی-فرمانده انتظامی شهرستان کلاله از افزایش ۹۱ درصدی کشفیات مواد مخدر و اشرافیت پلیس بر اقدامات مجرمان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از کاسپین، رضا بهروزی فرماندهی انتظامی شهرستان کلاله در گفت و گو با خبرنگاران استان گلستان با اشاره به عملکرد ماموران این فرماندهی در کشف مواد افیونی و دستگیری سوداگران و قاچاقچیان موادمخدر اظهار کرد: با تلاش ها و جدیت ماموران انتظامی و همکاری بسیار خوب مردم، طرح های مختلفی را در زمینه مبارزه با قاچاقچیان و فروشندگان انواع موادمخدر بویژه خرده‌فروشان در سطح شهرستان عملیاتی و اجرا کرده ایم.

وی با اشاره به افزایش ۹۱ درصدی کشفیات انواع موادمخدر در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزود: در طی این مدت ،۱۹۶ قاچاقچی و معتاد در سطح شهرستان جمع آوری و دستگیر شده اند.

فرمانده انتظامی کلاله در ادامه تصریح کرد: موادمخدر زمینه‌ساز وقوع بسیاری از جرائم و نابهنجاری‌ها در سطح جامعه است که خود موجب بروز جرائم متعدد مالی، اخلاقی و حتی امنیتی می شود.

بهروزی عامل بسیاری از سرقت های خرد رخ داده در شهرستان را افراد معتاد دانست و اضافه کرد: این افراد به منظور تهیه موادمخدر مجبور به انجام هر اقدام تخلف باری می کنند که جای بسی تامل وچاره اندیشی در حوزه های اجتماعی دارد.

وی با تاکید بر کنترل و اشرافیت اطلاعاتی پلیس بر باندهای توزیع موادمخدر تصریح کرد: روند جمع‌آوری معتادان و پاکسازی نقاط آلوده از اولویت برنامه های انتظامی شهرستان در سال جاری خواهد بود و با قدرت و پیگیری مجدانه آن را تا رسیدن به اهداف مد نظر ادامه خواهیم داد.

فرمانده انتظامی شهرستان کلاله با بیان اینکه عزم پلیس در برخورد با عوامل تهیه و توزیع موادمخدر جدی است گفت: از شهروندان عزیز می خواهیم به منظور صیانت و پاکسازی محله‌ها و روستاها از وجود افراد مجرم یا سودجو، با اعلام هر گونه اطلاعات و اخبار مرتبط به پلیس ۱۱۰ یا کلانتری محل، پلیس را در حفظ امنیت اجتماعی یاری کنند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر