c_300_250_16777215_10_images_10002211.jpg

ترکمن سسی- معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی استاندار گلستان با تاکید بر رعایت اصل بی طرفی عوامل اجرائی انتخابات گفت: فرمانداران و بخشداران نمی توانند در جلسات حزبی و خانگی نامزدها شرکت کنند.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از ایرنا علی اصغر طهماسبی در چهاردهمین جلسه ستاد انتخابات استان گلستان افزود: همچنین فرمانداران و بخشداران از هرگونه فعالیت انتخاباتی به نفع و یا علیه نامزدهای انتخابات که باعث ایجاد شائبه در جامعه خواهد شد، به شدت خودداری کنند.

وی اظهار کرد: فعالیت های این افراد باید در راستای برگزاری انتخابات پرشکوه در سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی باشد تا این نامگذاری اجرایی شود.

معاون استاندار گلستان برگزاری انتخابات سالم، قانونمند و پرشور را اولویت کشوری و استانی بیان کرد و گفت: ما در ستاد انتخابات استان هیچگونه حیاط خلوتی نداریم و اعتقاد داریم مردم باید بصورت شفاف در جریان همه امور مربوط به انتخابات قرار گیرند، از اینرو از تمامی کمیته ها و فرمانداریها انتظار داریم اطلاع رسانی مناسبی از عملکرد خود در صدا و سیما، خبرگزاری ها و مطبوعات محلی داشته باشند و از تمامی ظرفیت رسانه ای در این بخش استفاده کنند.

طهماسبی با بیان اینکه 21 آذر زمان معرفی هیات های اجرایی انتخابات شهرستان ها است، از فرمانداران خواست تا ضمن تشکیل هیات های اجرایی قوی، استعلام های لازم را از طریق مراجع ذیصلاح در خصوص افرادی که روی آنها به جمع بندی رسیده اند ،دریافت کنند تا طبق قانون در سابقه این افراد هیچگونه تخلف اداری، انتخاباتی و یا محکومیت قضایی نباشد.

وی بار دیگر بر مطالعه قانون انتخابات، آموزش، تجهیز دبیرخانه ستاد انتخابات استان، عملیاتی شدن همه مصوبات ستاد، رفع موانع زیرساختی در حوزه فن آوری اطلاعات در مناطقی از استان و برگزاری منظم جلسات تاکید کرد.

در این جلسه همچنین نمایندگان هر کدام از کمیته های ذیل ستاد انتخابات استان گزارشی از عملکرد خود ارائه دادند.

مردم گلستان در هفتم اسفند سال جاری برای انتخاب هفت نماینده خود در مجلس شورای اسلامی و دو نماینده خود در مجلس خبرگان رهبری به پای صندوق های رای خواهند رفت.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر