c_300_250_16777215_10_images_11129.jpg

 

ترکنن سسی - در آستانه فرارسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز قدس هستیم، روزی که مسلمانان جهان همه با هم همدل و هم صدا آرمان های مردم فلسطین و آزادی قدس شریف را فریاد می زنند.


قدس شریف بخشی از تاریخ اعتقادی و فرهنگی مسلمانان جهان و مسأله فلسطین همچنان مسأله اول جهان اسلام است و مردم متدین گلستان و ترکمن صحرا پس از یک ماه عبادت خالصانه در ماه مبارک رمضان با آگاهی از وقایع جهان امروز بار دیگر در روز قدس هم صدا با امت اسلامی در سراسر جهان راهپیمایی می کنند و بلندتر از همیشه آرمان های فلسطین را فریاد می زنند.


شرکت در راهپیمایی روز قدس اعلام انزجار از ظالمان درحق مردم فلسطین و حرمت قدس شریف و اعلام برائت از برخی از کشورهای نفاق پیشه است که روابط خود را با رژیم منحوس و کودک کش صهیونیستی عادی سازی کرده اند.


علمای اهل سنت ترکمن صحرا نیز همانند سال های قبل با اشاره به مظلومیت مردم فلسطین و اهمیت قدس شریف بر شرکت گسترده مردم منطقه در راهپیمایی روز قدس تاکید کردند.
حاج محمد امین آخوندآدینه امام جمعه اهل سنت بخش پیشکمر کلاله اظهار کرد: در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در جهت حمایت از مظلومین عالم و مردم ستمدیده فلسطین به میدان آمده و فریاد انزجار خود را از رژیم غاصب صهیونیستی و استکبار جهانی اعلام خواهیم کرد.
حاج محمد امین  آخوند صفری امام جمعه اهل سنت شهرفراغی کلاله  نیز گفت: حضور پرشور درراهپیمایی روز قدس وظیفه همگان است تا یک بار دیگر حمایت و محبت خود را نسبت به مردم مظلوم و ستمدیده  فلسطین به جهانیان نشان دهیم.
حاج عبدالجبار آخوند میرابی امام جمعه اهل سنت روستای قره تپه شهرستان ترکمن و عضو شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور هم بیان کرد: هتک حرمت و حملات وحشیانه رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیستی به مسجد الاقصی ،قبله اول مسلمین آن هم در ماه مبارک رمضان  به شدت محکوم  و نفرت و انزجار خود را از ظالمان اعلام نموده ودر این ماه از خداوند متعال درخواست می کنیم که آنها را سرنگون کرده وسربلندی مسلمانان رامیسرکند.
حاج عبدالحی آخوند میرزاعلی امام جمعه اهل سنت شهرستان آق قلا  گفت: امروز همه ما وظیفه داریم ضمن محکوم کردن جنایات استکبار جهانی ورژیم پلید صهیونیستی از اسلام عزیز و قبله اول مسلمین و قدس شریف دفاع کنیم و حمایت قاطع خود را اعلام نماییم.
حاج محمد آخوند احمدی امام جمعه اهل سنت شهرستان کلاله نیز تصریح کرد: عادی سازی روابط کشورهای اسلامی با اسرائیل یعنی بستن چشمان خود در برابر ظلم و جنایت های این رژیم محنوس و کودک کش است ونبینیم که چه جنایت هایی مرتکب می شوند و به راحتی و به سادگی از کنار آن بگذریم که بزرگترین خیانت در برابر آرمان های قدس و فلسطین است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر