c_300_250_16777215_10_images_11130.jpg

 

ترکمن سسی - جامعه روحانیون اهل سنت خراسان شمالی در بیانیه ای ضمن حمایت از مردم مظلوم فلسطین و قدس شریف بر راهپیمایی مردم  در روز جهانی قدس تاکید کردند.


در این بیانیه آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
اعلام روز جهانی قدس در مرداد سال 1358 توسط بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، با هدف یادآوری ظلم و ستم علیه مردم در محاصره و آواره فلسطین و طنین صدای آن‌ها در جهان برای رهایی از بیش از 70 سال ظلم و تجاوز و جنایت رژیم غاصب صهیونیستی انجام شده است. امام خمینی (ره) با اعلام این روز به عنوان روز جهانی قدس آرزوی صهیونیست و حامیان آن برای تشکیل خاورمیانه بزرگ و اسرائیل از نیل تا فرات را تبدیل به یاس و نا امیدی کرد.
امروز نتانیاهو و رژیم غاصب صهیونیستی منزوی شده و دیگر حتی استکبارجهانی هم حاضر نیست همانند گذشته از آنها حمایت کند و ما از طریق رسانه ها شاهد هستیم که و خشم و اعتراضات گسترده مردمی این رژیم جهت فروپاشی از داخل در بین آنها روز به روز در حال افزایش است.
حمله به مسجد الاقصی و ضرب و شتم نمازگزاران در ماه مبارک رمضان؛عجز و ناتوانی این رژیم جعلی را در بین عظمت مسلمین و به وِیژه فلسطینیان نشان می دهد که در این برهه از زمان باید سران کشورهای اسلامی بیش از پیش ید واحده داشته و از فرمایشات مقام معظم رهبری تبعیت کنند.
در پایان بیانیه مذکور تصریح شده است: علما و اندیشمندان اهل سنت خراسان شمالی ضمن پایبندی به آرمان های بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی و رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی با محکومیت جنایات اشغالگران و نیز حملات اخیر رژیم جعلی اسرائیل به نمازگزاران در مسجدالاقصی، از همه امت های اسلامی به ویژه مردم انقلابی و سرافراز نظام مقدس جمهوری اسلامی دعوت می‌نماید برای اعلام همبستگی با مظلومان فلسطینی و دفاع از قدس شریف در راهپیمایی روز جهانی قدس حضوری حماسی داشته باشند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر