c_300_250_16777215_10_images_11376.jpg

 


ترکمن سسی - مسئول مرکز مفتاح تبلیغات اسلامی گلستان گفت: مجالست و در کنار هم بودن برادران دینی راه نفوذ شیطان را می بنند.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، حجت الاسلام سیدمهدی میرپارسایی شامگاه چهارشنبه در مراسم افطاری وحدت و مقاومت در گرگان اظهار کرد: چشم انداز انقلاب از همان اول حمات از مظلومان و فلسطین بود و امروز وحدت شیعه و سنی سبب شده است که اسرائیل کم کم از بین برود.
وی با بیان اینکه، مجالست و در کنار هم بودن برادران دینی راه نفوذ شیطان را می بنند، افزود: فاصله ها را ابلیس پر می کند و ما هر چقدر با برگزاری چنین نشست هایی در کنار هم بنشینیم و میان برادران دینی خود انس و محبت ایجاد کنیم دیگر جایی برای شیطان نخواهد بود.
 حجت الاسلام میرپارسایی با تاکید براینکه، این نشست ها مایه کرامت و رحمت انسانی می شود، بیان کرد: راه رشد در آیات قرآن کریم بیان شده و کفر به طاغوت اولین گام رشد الهی است.
وی با بیان اینکه، کلمه توحید اولین ذکر است که به فرزند یاد می دهیم، گفت: روان شناسان مدام تاکید می کنند که به فرزندان اول نه گفتن را یاد بدهیم اما در حالی که دین مبین اسلام از همان اول به ما یاد داده است که نه گفتن را بیاموزیم.
حجت الاسلام میرپارسایی تصریح کرد: در زمانه ای زندگی می کنیم که  دشمن فهمیده که چگونه ما را به خودمان مشعغول کند. زمانی جنگ بین خود غربی ها شکل می گرفت اما به مرور زمان هرچه جلوتر آمدیم دشمن جنگ را بین مسلمانان آورد تا هزینه کمتری را در بر داشته باشد.
مسئول مرکز مفتاح تبلیغات اسلامی گلستان گفت: امام راحل وقتی که شوروی به افغانستان شیعی حمله کرد از مردم این کشور دفاع کرد و همان زمان هم از فلسطین مظلوم دفاع کرد.

 

خبرنگار: رستم جرجانی

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر