c_300_250_16777215_10_images_11378.jpg

 

 

ترکمن سسی - مجتبی طالبی چهره سال هنر گلستان گفت: امروز کسانی که پمپاژ ناامیدی می کنند در شارلاتانیسم رسانه ای خود رسیدن به تمدن نوین اسلامی را غیر قابل دسترسی می دانند اما رسالت اهل عمل این باشد که روحیه امید را در برابر پمپاژ ناامدی دشمن، تبیین و تقویت کنند.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی ، مجتبی طالبی عصر چهارشنبه در مراسم افطاری وحدت و مقاومت در حضور جمعی از علما و فعالان فرهنگی و رسانه ای در گرگان اظهار کرد: رسالت اهل عمل، تبیین و تقویت روحیه امید در نقطه برابر پمپاژ ناامیدی است.
وی با اشاره به اهمیت موضوع شناخت گذشته در بیانیه مقام معظم رهبری، افزود: ما امروز از دولت سازی عبور کردیم و تحت حمایت دولت مقدر ایران اسلامی با انواع اقوام و مذاهب هستیم.
این کارشناس رسانه ای با اذعان براینکه، تمدن یک پله بالاتر از امت است و در آنجاست که بحث تمدن سازی مطرح می شود، بیان کرد: امروز کسانی که پمپاژ ناامیدی می کنند در شارلاتانیسم رسانه ای خود رسیدن به تمدن نوین اسلامی را غیر قابل دسترسی می دانند اما رسالت اهل عمل این باشد که روحیه امید را در برابر پمپاژ ناامدی دشمن، تبیین و تقویت کنند.
چهره سال هنر گلستان با اشاره به اینکه انقلاب ما انقلاب فرهنگی و اسلامی بود، افزود: امروز جنس دشمنی دشمنان هم از جنس فرهنگی است و می توان گفت که جنس فرهنگی در دوره ما رسانه ها و سبک زندگی می باشند.
طالبی تصریح کرد: فلسفه ما باید فلسفه عبرت گرفتن از گذشته باشد تا در ترسیم افق آینده بتوانیم از آن استفاده کنیم.

تهیه کنننده و کارشناس صداوسیما با بیان اینکه رسیدن به تمدن نوین اسلامی افق پیش روی امت اسلامی است، بیان کرد: تمدن بزرگ اسلام در گذشته شکل گرفته بوده و امروز به برکات علمی دانشمندان ایران و اسلام تمدن نوین اسلامی محقق خواهد شد.

خبرنگار : شاه قربان قاضی

c_300_250_16777215_10_images_11377.jpg

 

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر