c_300_250_16777215_10_images_22129.jpg

 


ترکمن سسی -  ۳۵ پروژه ورزشی در استان گلستان تا پایان سال جاری تکمیل و مورد بهره برداری قرار می گیرد. این موضوع در نشست استاندار گلستان با سرپرست وزارت ورزش و جوانان مطرح شد.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، علی محمد زنگانه استاندار گلستان امروز در نشست با کیومرث هاشمی سرپرست وزارت ورزش و جوانان اظهار کرد: در سفر اول رییس جمهور به استان اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومانی جهت ساخت سالن ۶ هزار نفری در گرگان مصوب شد که امیدواریم با تخصیص این اعتبار بتوانیم مردم ورزش دوست استان را شاد نماییم.
زنگانه گفت: اعتبار برخی پروژه های ورزشی از محل بودجه های ملی است و با تزریق ارقام جزیی تکمیل و مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.
وی ادامه داد: سالن امام خمینی گرگان به عنوان سالن میزبان تیم بسکتبال شهرداری گرگان و پشتیبان بسیاری از مسابقات نیازمند بهسازی و مرمت است.
استاندار گلستان یادآور شد: خوشبختانه هتل ورزش تکمیل گردید و با تجهیز آن با همکاری وزارت خانه می توانیم در سفر دوم ریاست محترم جمهور به استان مورد بهره برداری قرار دهیم.
 استان گلستان دارای ۵۰ هیات استانی ، ۶۷۰ هیات شهرستانی و ۴۲۰ ورزشکار در رده قهرمانی است و یکی از استان های برتر ورزشی در سطح ملی است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر