c_300_250_16777215_10_images_photo_2023-08-09_17-31-09.jpg

 


ترکمن سسی - رئیس مرکز اسلامی گلستان گفت: اصحاب رسانه باید هوشیاری خود را در برابر دروغ های رسانه ای دشمن حفظ کنند.


به گزارش رابط خبری مرکز اسلامی گلستان، حجت الاسلام نورعلی دیلم در نشست خبری به مناسبت روز خبرنگار در جمع اصحاب رسانه استان گفت: اصحاب رسانه در برابر دروغ های رسانه ای دشمن هوشیاری خود را حفظ کنند تا مبادا فریب فضای فریبکارانه دشمن را بخورند.
وی با اشاره به اینکه، اصحاب قلم هوشیار باشند و یکجانبه نگری نداشته باشند، افزود: رسانه های انقلابی اجازه ندهند تا رسانه های معاند با دروغ پراکنی و شایعه پراکنی افکار مردم منطقه را مختل کنند و بر وحدت و همدلی خدشه وارد کنند.
رئیس مرکز اسلامی گلستان با بیان اینکه، رسانه ها و خبرنگاران نقش مهمی را در جامعه کنونی ایفا می کنند، تصریح کرد: خبرنگاران، رسانه ها و فعالان گروه های مجازی، همانند عضو یک خانواده هستند که ضروری است با حفظ وحدت و انسجام خود با هجمه های دشمن مقابله کنند.
حجت الاسلام دیلم در ادامه بیان کرد: دشمن بعد از فروپاشی شوروی برنامه خاصی برای ایران مدنظر داشت، همچون امریکا که بعد از جنگ ویتنام مسیر خود را به سمت کشورهای اسلامی عوض کرد تا با ایجاد اختلاف، درگیری و جنگ و خون ریزی بین امت اسلامی، آسودگی و آرامش اسرائیل و دشمنان در منطقه را رقم بزند.
وی، "اسلام هراسی" را از حربه های اصلی دشمن، عنوان کرد و گفت: دشمن وقتی دید که گسترش قرآن و اسلام در اروپا شدت گرفته است با ایجاد داعش و اسلام هراسی شروع به مانع گسترش اسلام شد و در این بین برخی از کشورهای اسلامی نیز غلام حلقه به گوش دشمن شدند.
رئیس مرکز اسلامی گلستان، تقابل مسیح با یهود و تقابل مسیح با اسلام را از دیگر برنامه های دشمنان و صهیونیست ها عنوان کرد و افزود: یکی از بحث های همیشگی دشمن اختلاف قومی و مذهبی است. جنگ های نیابتی و فرقه ای و جنگ قومی و مذهبی از حربه های قطعی دشمن برای مقابله با اسلام و قرآن است.
حجت الاسلام دیلم در بخشی از سخنان خود، افزایش محبت به پیامبر اکرم (ص) واهل بیت (ع) و فرهنگ وحدت و تقریب را از جمله اهداف، این مرکز بیان کرد و گفت: وحدت و تقریب مذاهب در اندیشه امامین انقلاب وجود دارد و امام راحل از همان اوایل آغاز نهضت در سال 42 موضوع وحدت، تقریب مذاهب، جهان اسلام، فلسطین و مقابله با اسرائیل را مدنظر داشت. امام راحل از همان بدو انقلاب هم گفت شیعه و سنی یکی هستیم و باید با هم کشور را بسازیم که نمونه و مصداق بارز تقریب مذاهب اسلامی، شهدای اهل سنت هستند که ندای حضرت امام خمینی (ره) را لبیک گفتند و با شهادت خود درخت انقلاب را بارور کردند.
وی تصریح کرد: بعد از امام راحل عظیم الشان نیز رهبر معظم انقلاب چنین نگاهی داشتند و جهان اسلام را با فتاوای ارزشمندشان تحت تاثیر قرار دادند و عنوان کردند که توهین به مقدسات مذاهب اسلامی حرام شرعی است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر