c_300_250_16777215_10_images_22156.jpg

 


ترکمن سسی - شهردار بندرترکمن از پیگیری برای تغییر کاربری عرصه  ۵۰۰۰ مترمربعی شهرداری در مرکز شهر خبر داد و گفت: این کار برای ایجاد فرصت درآمد پایدار شهرداری اتفاق مهمی خواهد بود.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، رحمان بردی قاضی لار شامگاه پنج شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهار کرد: با دوندگی زیاد سند عرصه شهرداری را گرفتیم که ارزش افزوده اساسی برای مردم شهر ایجاد کرد و اکنون‌ پیگیری می کنیم تا کاربری آن از اداری به اداری تجاری خدماتی تغییر بدهیم که اتفاق مهمی برای ایجاد فرصت درآمد پایدار شهرداری خواهد بود.

وی افزود: نهایی شدن متمم قرارداد اسکله حدود ۱۰۰۰ میلیارد تومان آورده خواهد داشت و از لحاظ مالی شهرداری را بی نیاز می کند.

قاضی لار یادآور شد که بیش از ۱۵ سال است ظرفیت اسکله بلااستفاده مانده و نه شهرداری و نه شرکت گردشگری نمی توانند از آن منتفع شوند.

وی افزود: در ادامه مذاکرات و پی گیری ها قرارداد اسکله شکسته شد و متمم قراردادی با طرف شرکت گردشگری تنظیم کردیم که کلیت آن تصویب شده و در حال نهایی شدن است.

قاضی لار بیان کرد: براساس این متمم قرارداد، ۱۵ هکتار عرصه اسکله و مدیریت بازارچه مرزی و ۶ هکتار عرصه واقع در پشت موج شکن به شهرداری واگذار می شود.

شهردار بندرترکمن گفت: البته براساس این متمم قرارداد اما امتیازهایی نیز به طرف مقابل دادیم و اینگونه نبوده که مانند یک سوپرمن معجزه کرده باشیم.

قاضی لار در بیان جزییات این متمم قرارداد گفت: از ۲۰۰ غرفه ای که در بازارچه ایجاد می شود، ۱۸۰ غرفه در اختیار شهرداری و ده تا بیست درصد درآمد اجاره ۲۰ غرفه تا چهل سال برای شرکت گردشگری خواهد بود و بعد از آن مدت عرصه غرفه ها برای شهرداری خواهد بود.

شهردار بندرترکمن بیان کرد: به دلیا اهمیت موضوع ما انرژی زیادی را برای نتیجه رسیدن قرارداد اسکله صرف کردیم و پس از نهایی شدن این متمم قرارداد عرصه ۱۵ هکتاری اسکله تحویل شهرداری می شود تا استارت آن را بزنیم.

دیدگاه‌ها  

0 #1 س. صفری 1402-05-30 07:21
این اتفاقات اگه رقم بخوره به نطرم کار بزرگی انجام میشه و درآمد دائم برای شهرداری بندرترکمن ایجاد و باعث توسعه شهر می تونه باشه. البته در حد امکان خود شهرداری بتونه طرح هاشو اجرائی بکنه.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر