c_300_250_16777215_10_images_1691762734_img_20230811_171953_245.jpg

 


ترکمن سسی - استاندار گلستان اظهار کرد: با توجه به مشکلات مردم تسریع در اجرای طرح التیام بخشی برای حل مشکل آب شهرستان های گنبدکاووس ، مینودشت، گالیکش و کلاله ضروری است و الزامیست کمیته ای راهکار های لازم را ارائه دهد تا بتوانیم مشکلات آبی  را به سرعت رفع کنیم.


به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان، دکتر علی محمد زنگانه امروز جمعه ۲۰ مرداد در جلسه فوق العاده مقابله با تنش آب شرب در شهرستان های گنبدکاووس ، مینودشت، گالیکش و کلاله که بدلیل فوریت همزمان با جلسه شورای اداری مشترک استان و شهرستان گنبد کاووس برگزار شد، تصریح کرد: برای ممنوعیت کشت شالی فرماندار مسئول و همچنین پلمپ چاه های نزدیک به چاه های آب شرب ضروری است چرا که کشت بی رویه شالی باعث بخشی از شرایط موجود است.
وی ادامه داد: بااتصال چاه های آب شرب ۴ شهرستان گنبدکاووس ، گالیکش، کلاله و مینودشت بخشی از کم بود آب را می توان جبران کرد.
وی ادامه داد: تفاوت در منابع آبی شهرستان ها نداریم و ما برای توسعه و پایداری استان اقدام می کنیم.
استاندار گلستان گفت: سفره های منابع آبی شرق استان یکپارچه است و سیستم جامع نگر پشتیبانی یکپارچه آبی شرق استان باید اجرا شود.
دکتر زنگانه تاکید کرد : در خصوص کشت شالی آب منطقه ای و جهادکشاورزی پاسخگو باشند و با متخلفان و متجاوزان منابع آبی با اشد مجازات برخورد شود.
استاندار گلستان خاطر نشان کرد: تکلیف چاه های غیر مجاز با قاطعیت تعیین شود و همه توجه داشته باشند خلاف قانون برای هر فردی جرم محسوب می شود.
وی گفت: ضروری است مشکل بحران آب در ۲ ماه آینده چاره جویی شود تا از فشار وارد شده به مردم بکاهیم.
لازم به ذکر است در این جلسه فرمانداران گنبدکاووس ، مینودشت، گالیکش و کلاله، مدیران حوزه آب منطقه‌ای ، آب و فاضلاب، توزیع نیروی برق حضور داشتند و توضیحات خود را ارائه کردند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر