c_300_250_16777215_10_images_22157.jpg

 

ترکمن سسی - «وحید حاج سعیدی» ستون نویس این رسانه در بخش "تیتر" چهارمین جشنواره مطبوعات و پایگاه های خبری استان گلستان حائز عنوان نخست شد.

 

وحید حاج سعیدی روزنامه نگار گلستانی در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار با مطرح ساختن ضرورت باز تعریف رسانه و رسانه داری و برنامه های حمایتی از نشریات، خواستار ایجاد نگاهی تازه به مقوله رسانه و رسانه داری در کشور شد.
به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، این روزنگار گلستانی در بخشی از سخنان خود به مدیا کراسی یا حکمرانی رسانه در عصر حاضر پرداخت و گفت: عصر جدید عصر حاکمیت رسانه ها است و اگر قصد داریم در منطقه و دنیا حرفی برای گفتن داشته باشیم، اگر قصد مقابله جدی با خشکسالی و افت تحصیلی و فساد داریم، اگر به دنبال توسعه پایدار هستیم، باید ساختار رسانه و حمایت از رسانه را تغییر دهیم.
این روزنامه نگار باسابقه همچنین به ضرورت پیوست رسانه ای مراسم و برنامه ها و طرح های دولتی اشاره کرد و بیان داشت: اگر هر طرح و برنامه ای که در کشور اجرا می شود پیوست جدی رسانه داشته باشد، می توانیم ادعا کنیم که حمایت از رسانه ها شکل واقعی به خود گرفته است. پیوست رسانه ای تنها به مفهوم دعوت از خبرنگاران نیست و بخشی از بودجه طرح باید برای معرفی طرح و یا به عبارتی همان جهاد تبیین هزینه شود.
مراسم گرامیداشت روز خبرنگار و تجلیل از خبرنگاران برتر استان گلستان با حضور مهدی پور معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، زنگانه استاندار گلستان، رعیت مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، منتظری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و مسئولان استانی و شهرستانی در سالن فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد و جمعی از خبرنگاران استان به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پرداختند.
در پایان این مراسم از برگزیدگان چهارمین جشنواره مطبوعات و پایگاه های خبری استان گلستان تجلیل به عمل آمد و «وحید حاج سعیدی» ستون نویس این رسانه در بخش "تیتر" حائز عنوان نخست شد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر