c_300_250_16777215_10_images_01454457447.jpg

ترکمن سسی-فرمانده انتظامی شهرستان آزادشهر از شناسایی و دستگیری سارقی خبر داد که 32 بار و دو برابر عدد سن خود سرقت انجام داده است.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از ایرنا سرهنگ محمد رضا اصلانی اظهارداشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه تعدادی از سارقان سابقه دار با تشکیل باند، اقدام به سرقت در سطح شهرستان های استان گلستان می کنند و این امر موجب کاهش احساس امنیت و نگرانی شهروندان شده است،شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ اصلانی اضافه کرد: ماموران پس از انجام اقدامات ویژه پلیسی، مخفیگاه یکی از اعضای این باند که نوجوان 16 ساله ای بود را شناسایی و پس از اخذ نیابت قضائی وی را دستگیر کردند.

به گفته وی متهم در ابتدا منکر سرقت بود، اما در مقابل ادله و مستندات ماموران لب به سخن گشود و به 32 فقره انواع سرقت اعتراف کرد.

سرهنگ اصلانی با اشاره به کشف مقادیر متعددی اموال مسروقه از مخفیگاه سارق گفت: متهم در اعترافات خود به 23 فقره سرقت موتورسیکلت و نیز سرقت احشام، تلفن همراه، لوازم داخل خودرو و از اماکن خصوصی اعتراف کرده است.

وی با بیان اینکه تحقیقات در خصوص دستگیری هم دستان متهم ادامه دارد، گفت: با تلاش مأموران از تمامی صحنه های سرقت بازسازی صورت گرفت و تعدادی از شکات نیز شناسایی و اموال مسروقه مسترد شد.

فرمانده انتظامی آزادشهر با تأکید برمراقبت وهوشیاری شهروندان و استفاده از وسایل و تجهیزات بازدارنده یادآور شد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی و با قرار صادره روانه کانون اصلاح و تربیت گرگان شد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر