c_300_250_16777215_10_images_2015_1949259.jpg

ترکمن سسی-پس از آن که ریش سفیدان سیستانی در گرگان بر روی کاندیداتوری قدیسه آبشناس به اجماع رسیدند دکتر ناصری نماینده ادوار مجلس با تغییر حوزه انتخابیه در لیست اصلاح طلبان تهران قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از کاسپین، سیستانی های گلستان با سرعت و شتابی مثال زدنی در ۴ حوزه انتخابیه از ۶ حوزه انتخابیه استان گلستان تمرکز کرده و بر روی کاندیدای واحدی به اجماع رسیدند که مهم ترین این تصمیمات در گرگان و اجماع بر روی کاندیداتوری خانم قدیسه آبشناس در برابر عبدالحسین ناصری نماینده ادوار مجلس از گرگان بود.

پس از تصمیم ریش سفیدان سیستانی مبنی بر اجماع بر روی خانم آبشناس دکتر ناصری نیز با تمکین به رای بزرگان این قوم در گرگان انصراف خود را از حضور در انتخابات این حوزه انتخابیه اعلام کرد.

اما وی در جلسه ای در شب گذشته در محله خرگوش تپه گرگان در جلسه ای با حضور برخی بزرگان سیستانی ضمن اعلام تمکین و احترام به رای ریش سفیدان انصراف ود را به طور رسمی اعلام کرد اما از تغییر حوزه انتخابیه خود به تهران وکاندیداتوری از این شهر خبر داد.

گویا با توجه به سابقه حضور دکتر ناصری در مجلس اصلاح طلبان تهران به وی قول داده اند تا او را در لیست اصلاح طلبان پایتخت قرار دهند تا با توجه به سابقه کاری و پشتوانه قومیتی او و همچنین براساس شنیده ها نزدیکی وی به دکتر شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت مجلس او بتواند در تهران جز افرادی باشد که در لیست اصلاح طلبان رای بالایی را ازآن خود کند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر