c_300_250_16777215_10_images_603346.jpg

ترکمن سسی:نماینده ولی در استان گلستان با تاکید بر این که باید شایسته سالاری در کشور ترویج یابد،‌ اظهار کرد: ما مجلس کاری نیاز داریم نه مجلس سیاست زده، زیرا سیاسی بازی کشور را متوقف می‌کند، لذا باید کاربلدها را به مجلس بفرستیم.
 

آیت الله سید کاظم نورمفیدی در دیدار با فرزندان و همسران شهدا، با تاکید بر این که دنیا را نه پول اداره می کند و نه قدرت نظامی، فکر و مدیریت را لازمه توسعه دانست و افزود: حداکثر 40 درصد مشکلات کشور مربوط به تحریم‌ها بود که خوشبختانه برداشته شد، اما 60 درصد مربوط به خودمان است و این که چطور اقتصاد کشور را مدیریت کنیم.
آیت الله نورمفیدی اقتصاد مقاومتی را رمز حل مشکلات اقتصادی کشور دانست و بیان کرد: دنیا هم در اقتصاد مشکل دارد، اما باید با فکر و مدیریت اقتصادی بن‌بست‌ها را باز کرد.
وی خواستار هدایت مدیریت اقتصادی کشور به سمت شایسته سالاری شد و گفت: مجلس یکی از مراکزی است که نیازمند شایسته سالاری است.
آیت الله نورمفیدی با انتقاد از رفتارهای برخی از نمایندگان مجلس گفت: مجلس نباید به دنبال مچ گیری باشد، بلکه باید نقد منصفانه کند و دولت هم ببیند نقد می‌شود ،مجبور است که کار درست انجام دهد.
امام جمعه گرگان، با اشاره به مسائل مطرح شده در جلسه اظهار کرد: در حال حاضر کشور استقلال خوبی دارد و حتی دشمن هم نمی تواند این استقلال را نفی کند.
برجام شاهد این استقلال کشور است
‌وی با بیان این که بدون اتکا به شرق و غرب و ابرقدرت‌ها داریم‌ زندگی می‌کنیم، تصریح کرد: جریان برجام شاهد این استقلال کشور است، گرچه برخی کم لطفی و بی انصافی می‌کنند.
نماینده مردم گلستان در خبرگان رهبری، با تاکید بر این که مذاکرات انجام شده با ابرقدرت‌ها در طول تاریخ جمهوری اسلامی بی سابقه است، بیان کرد: اگر قدرت جمهوری اسلامی نبود، ما به اینجا نمی‌رسیدیم، زیرا زورگوها به دنبال ضعیف کشی هستند و اگر ضعیف بودیم ما را نابود می‌کردند.
آیت الله نورمفیدی خواستار حمایت و حفاظت از دستاوردهای انقلاب شد و گفت: دشمنان سعی کردند با موضوع خود ساخته دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای‌، ایران هراسی را در دنیا ایجاد کنند که شکست خوردند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به مسئله احزاب و آزادی در کشور اشاره کرد‌ و افزود: بنده با تمام وجود به آزادی و احزاب اعتقاد دارم، اما آزادی آنطور که بعضی فکر می‌کنند، نیست.
معنی آزادی به خوبی در کشور تعریف نشده است
‌نماینده ولی فقیه در استان گلستان با انتقاد از این که هنوز معنی آزادی به خوبی در کشور تعریف نشده استٰ، اظهار کرد: از طرفی عده‌ای به دنبال سوءاستفاده از آزادی و براندازی هستند و از طرف دیگر گروهی با برداشت نادرست از آزادی به دنبال محدود کردن آن هستند.
آیت الله نورمفیدی به تلاش‌های امام خمینی (ره) در اوایل انقلاب برای مطرح کردن آزادی اشاره کرد و گفت: امام (ره) درها را باز کردند و حتی منافقین و چریک های فدایی به صداو سیما آمدند، اما در آخر دست به اسلحه بردند و آدم کشی راه انداختند.
امام جمعه گرگان گفت: در اول انقلاب دشمن حتی سعی کرد اختلاف شیعه و سنی در استان ایجاد کند که با کمک خداوند این تفرقه افکنی رخ نداد.
وی همچنین به وجود منطق قرآنی برای احزاب اشاره کرد و گفت: احزاب باید دارای چارچوب و به قول دوستان مانیفست باشد.
نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری، به تلاش‌های دشمن در کشور اشاره کرد و گفت: امروزه از شبکه‌های اجتماعی برای نابود کردن بنیان خانواده و جوانان ما سوءاستفاده می‌کنند‌.
وی با تاکید بر این که برای مبارزه با این تهاجم فرهنگی باید مانند اول انقلاب هسته‌ها و گروه‌های اجتماعی تشکیل داد، بیان کرد: باید گروه‌های اجتماعی جلوی کار دشمن را بگیرند و با کار فرهنگی منسجم مانع از نفوذ دشمن شوند.
آیت الله نورمفیدی لازمه اجرای کار فرهنگی را انسجام و برنامه ریزی دانست و اظهار کرد: کار فرهنگی مانند آن چه اول انقلاب انجام می‌شد، به جای بودجه نیازمند دلسوزی و ذوق است.
وی با اشاره به فعالیت هیات مذهبی گفت‌: هیئت خوب است، اما باید با برنامه باشد و فکر جوانان را جذب کند وگرنه چنانچه جوان در هئیت سینه بزند، ولی فکرش جای دیگر باشد‌، این موثر نخواهد بود.
در ابتدای این نشست، جمعی از خانواده و فرزندان شهدا به بیان نظرات خود پرداختند. مساله آزادی، احزاب، توسعه گلستان، توانایی‌های جوانان و تلاش‌های آیت الله نورمفیدی در بحث وحدت از جمله مسائل مطرح شده در جلسه بود./ایسنا

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر