c_300_250_16777215_10_images_603345.jpeg

ترکمن سسی:با توجه به ريزش برف در محورهاي كوهستاني استان، به همراه داشتن و بستن زنجير چرخ را براي رانندگاني كه قصد عبور از اين محورها دارند، الزامي است.

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار ترکمن سسی از روابط عمومی راه و شهرسازی گلستان، طبق پيش بيني هاي هواشناسي، احتمال ريزش برف در ارتفاعات استان تا سه روز آينده تداوم خواهد داشت.
هم اكنون نيز به دليل ريزش پراكنده باران در سطح استان و لغزندگي جاده ها، آمد و شد رانندگان با احتياط صورت مي گيرد.
براساس این گزارش همچنين از هم استاني ها خواسته شده است كه حتي الامكان از سفرهاي غير ضروري و بويژه در شب از محورهاي كوهستاني استان خودداري كنند و در صورت ضرورت، حتما از وضعيت راه ها و شرايط جوي اين مناطق مطلع شوند.
مركز مديريت راه هاي استان با شماره تماس 5-01732223131 و تلفن گوياي 141 و سامانه پيامكي 1000141 در طول شبانه روز و به صورت لحظه اي، وضعيت راه ها و شرايط جوي حاكم بر آنها را به رانندگان اطلاع مي دهد.
به همراه داشتن تجهيزات زمستاني و وسايل گرمايشي، رعايت قوانين راهنمايي و رانندگي از جمله فاصله طولي، سرعت مطمئنه و نهايت همكاري با پليس راه و مامورين راهداري از ديگر تاكيدات راه و شهرسازي گلستان براي تردد رانندگان از محورهاي ارتباطي استان بويژه مناطق كوهستاني مي باشد.
در طول پنج هزار كيلومتر از بزرگراه ها و راه هاي اصلی، فرعی و روستایی استان گلستان 54 گردنه به طول 603 كيلومتر و حدود یکهزار و 900 کیلومتر محور كوهستانی و برفگیر وجود دارد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر