c_300_250_16777215_10_images_CYMERA_20160206_172020.jpg

ترکمن سسی-رئیس هیات بوکس گلستان گفت: کادر فنی تیم ملی بوکس، مشترن فنی و با اخلاق وزن 64کیلوگرم استان را جهت اعزام به مسابقات چین و کسب سهمیه المپیک در لیست قرار داده است.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از ایرنا علی بیانی ظهر اظهارداشت: رقابت های قاره ای چین که یکی از شانس های اصلی بوکسورهای کشور برای کسب سهمیه المپیک 2016 ریو است از پنجم فروردین ماه سال آینده آغاز خواهد شد.

وی اضافه کرد که اسماعیل ارمشی بوکسور گنبدی که حدود 8 سال سابقه فعالیت در بوکس را دارد به عنوان نماینده شایسته استان به این مسابقات اعزام می شود. ارمشی تاکنون بیش از 5 مرتبه به اردوی تیم ملی دعوت شده است، این مشتزن سابقه قهرمانی در مسابقات نوجوانان کشور و مقام سومی کشور در رده جوانان، عنوان نخست و سومی مسابقات بزرگسالان کشور را در سالهای گذشته در کارنامه ورزشی خود دارد.

هم اینک حدود 700 بوکسور به صورت رسمی و حرفه ای تمرینات خود را زیر نظر 50 مربی در گلستان انجام می دهند. کادر فنی تیم ملی بوکس نام 10 بوکسور اصلی کشور را برای حضور در رقابت های قاره ای چین که نخستین آزمون انتخابی المپیک در سال آینده خواهد بود را به این شرح اعلام کرده است:

49 کیلوگرم:امید احمدی صفا

52 کیلوگرم:پویا ناوی

56 کیلوگرم:آرمین امجدیان

60 کیلوگرم:دانا اسماعیل زاده

64 کیلوگرم:اسماعیل ارمشی

69 کیلوگرم:سجاد کاظم زاده

75 کیلوگرم:سجاد محرابی

81 کیلوگرم:مجید حاج عباسی

91 کیلوگرم:سالار غلامی

به اضافه 91 کیلوگرم:مجید سپهوند

هدایت تیم ملی بوکس ایران بر عهده علیرضا استکی است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر