c_300_250_16777215_10_images_139502091620473257596464.jpeg

ترکمن سسی-رئیس شورای شهر گنبدکاووس گفت: در نظر داریم شهردار گنبدکاووس را عزل و جایگزین مناسب تری را معرفی کنیم.

 

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از تسنیم،علی پورمندی اظهار داشت: به علت مشکلات به وجود آمده و عدم تعامل شهردار با اعضای شورای شهر، در نظر داریم شهردار گنبدکاووس را استیضاح و عزل و جایگزین مناسب‌تری را منصوب کنیم.

 

وی افزود: تعامل نداشتن با اعضای شورای شهر و برخورد نامناسب با اعضاء و اجرائی نکردن مصوبات شورای شهر از مهم‌ترین علت‌های این تصمیم است.

 

رئیس شورای شهر گنبدکاووس تصریح کرد: با انتصاب شهردار جدید امیدواریم امور شهری سریع‌تر انجام شود و در عمر باقی‌مانده از شورای شهر و شهردار کنونی به‌جز پیشبرد فعالیت‌های عقب‌مانده امور شهری شاهد تحولات خوب و در خور شأن گنبدکاووس باشیم.

 

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس نیز درباره اتفاقات رخ داده بین اعضای شورای شهر و شهرداری گفت: نظر بنده انجام و یکدلی اعضای شورای شهر است و آنان باید تصمیم بگیرند شهردار بماند یا عزل شود.

 

محمد حمیدی افزود: در هر دو صورت اعضای شورای شهر منسجم و یکدل رای خود را قاطعانه اعلام کنند و  باید با همه ایراداتی که بهم می‌گیرند، درباره امور شهری یکدل و منسجم باشند و مسائل شهر و مردم بر موضوع شخصی ارجعیت دارد.

 

وی افزود: اگر اعضای شورا نمی‌توانند با این روند با شهردار کار کنند و تصمیم به عزل او دارند هرچه سریع‌تر اقدام کرده و شهردار مناسب را انتخاب تا امور شهری را به نحو احسن پیش برده و کارهای عقب مانده را با تلاش بیشتر جبران کنند.

دیدگاه‌ها  

+7 #1 حمید 1395-02-18 20:33
دیر شده عزیزان...
نقل قول کردن
-2 #2 فرهاد 1395-02-20 19:59
متاسفانه شورای شهر خیلی ضعیف هستن.ازانتخاب آقای قزلجه تا به الان شورای شهر با ایشان توافق ندارن که به ضرر شهر شده.خب اگه واقعن آبتون توو یه جوب نمیره عزلش کنین
نقل قول کردن
+21 #3 همشهری 1395-02-21 08:33
میخواهید مترسک سرجالیز بیارید این آخر سالی چیزی براتون بماسه؟مرحبا به شما.نتونستید قانعش کنید؟باشما همراه نشد تو خورد و بُرد؟
نقل قول کردن
+24 #4 زود نظر ندهیم 1395-02-21 19:35
صرفاً جهت سوال : چرا کسی نمیگه "چرا عیب از شهردار؟چرا عیب از خود شوراها نه؟"چرا شهردار عزل ؟ چرا ؟به چه دلیل عیب از خود شورا نباشد؟چرا همیشه انگشت اتهام به طرف کسی که یکه تر است؟چرا همیشه چند نفر به یک نفر میشود؟چرا کسی این عرف را، این بدعت را، این عادت را ترک نمیکند؟همه جا همین است.نه فقط اینجا.سوال من این است چرا یک جمع ، یک قوم ، یک قبیله، یک ..... به زور جمیع بودنشان، میخواهند حرفشان را به تحمیل به کرسی بنشانند؟جنابانی که مینویسید "خوب اگه آبتون توی جوب نمیره ، عزلش کنید"همین؟!!!!! با کسی را کنار گذاشتن ، همه چیز حل میشود آیا؟ نظر شما این است؟چرا نمیگویید " اگه آبتون توی جوب نمیره شما کناره گیری کنید"قبلا عرض می کنم که من طرفدار هیچکس نیستم.و هرگز قضاوت نمیکنم.این مطلب هم تنها تأملیست درباره جمله شما برادر گرامی . و سوالی که برای من بوجود آمد.معمولا نظری نمیدهم به این مطالب.اما واقعا برایم سوالی بس بزرگ پیش آمد که همه جا میدانند چی به چیست.اما میگویند "خوب آنکه دیوارش کوتاهتراست کنار بکشد." ...
نقل قول کردن
+24 #5 زود نظر ندهیم 1395-02-21 19:36
." اماآیا پیش خود فکر کردید که پیش خدا هم میشود از این جملات استفاده کرد؟هرگز نظری ندهیم.هرگز قضاوتی نکنیم که فرداروز خودمان به چالش بیافتیم.یک لحظه خود را جای آنکه اینگونه راحت برایش حکم صادر میکنیم قراردهیم و نظری که به ناحق ، دیگران برایش دارند را به خود بگیریم.چه حسی پیداخواهیم کرد؟خداوند بینشان صلح و صبر ایجاد کند . خداوند بینشان رازداری ایجاد کند تا منی که نمیدانم بینشان چه گذشته ، باشایعات ، نظر خودم را تحمیل و شایعه را پررنگ تر نکنم.آمین
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر