c_300_250_16777215_10_images_01108762.jpg

ترکمن سسی-سردار آزمون به عنوان بهترین بازیکن بازی روستوف- لکوموتیو مسکو انتخاب شد و جایزه اش را از مسئولان برگزاری بازی دریافت کرد.

 

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از ورزش سه،روستوف جمعه شب  با دو گل دقایق 8 و 45 سردار آزمون و کریستین نوبوآ برابر لوکوموتیو مسکو به پیروزی رسید و با 54 امتیاز به صدر جدول رده بندی لیگ روسیه بازگشت.

 

 

سایت مسابقات روسیه که مهم‌ترین خبرگزاری ورزشی این کشور محسوب می‌شود در ارزیابی کیفی بازیکنان دو تیم روستوف و لوکوموتیو به سردار آزمون نمره خیلی خوب 7.5 را اختصاص داد. این نمره، مهاجم ایرانی را تبدیل به بهترین بازیکن این بازی کرد. بر همین اساس آزمون پس از بازی کاپ بهترین بازیکن زمین را دریافت کرد و عکسی به یادگار با مسئولان برگزاری بازی گرفت.

 

 

سردار آزمون در بازی حساس دو هفته قبل برابر تیم زنیت سن پطرزبورگ نیز نمره عالی 8 را دریافت کرد و بهترین بازیکن زمین شد. آزمون هفته قبل و مقابل موردوویا نیز به عنوان بهترین بازیکن روستوف انتخاب شد تا موفقیت هایی متوالی بدست بیاورد.

 

 

روستوف شگفتی‌ساز فصل جاری لیگ برتر روسیه تنها سه گام با قهرمانی فاصله دارد و با به دست آوردن این جام در میان تیم‌های متمول و نامداری همچون زنیت، زسکا، دینامو و لوکوموتیو دست به کار بزرگی خواهد زد.

دیدگاه‌ها  

+1 #1 محمد سعدی 1395-02-18 22:42
با آرزوی موفقیت های روز افزون برای این سردار ملی ایران ، گلستان و ترکمنصحرا .
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر