c_300_250_16777215_10_images_60905.jpg

ترکمن سسی -مدیر امور آبفار شهرستان گنبد کاووس گفت: با مهندسی مجدد چاه آب شرب روستای ایمرمحمد قلی آخوند شهرستان گنبد کاووس 7 لیتر برثانیه به ظرفیت تامین آب روستای فوق افزوده شد.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان ،سید مهدی حسینی مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان گنبد کاووس از افزایش دبی چاه روستای ایمرمحمد قلی آخوند در پی بهسازی و مهندسی مجدد آن خبر داد.
وی با اعلام این خبر افزود : خشکسالی های اخیر و کاهش نزولات جوی و همچنین افت شدید سطح آبهای زیرزمینی و از طرفی افزایش مصرف آب در فصل گرما ، رشد جمعیت از دیگر عوامل کمبود آب شرب در سطح روستاها می باشد که جهت گذر از بحران کم آبی نیاز به برنامه ریزی و مدیریت بهینه از منابع آبی و به تبع آن افزایش توان تولید آب از منابع موجود می باشد که بدین منظور این شرکت جهت افزایش راندمان آبدهی چاه روستای ایمر محمد قلی آخوند شهرستان گنبد کاووس اقدام به مهندسی مجدد چاه روستای فوق نموده است .
مدیر امور آبفار شهرستان گنبد کاووس تصریح کرد: عملیات مهندسی مجدد شامل لوله گداری ، احیاء و بازسازی بوده که هزینه بالغ بر 1200 میلیون ریال در بر داشته که علاوه بر افزایش دبی ، مشکل کمبود آب شرب روستاهای ایمر محمد قلی آخوند ویورت شیخان با 510 خانوار نیز مرتفع نموده است .
 

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر