c_300_250_16777215_10_images_60912.JPG

تركمن سسي - رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن گرگان با اشاره به افزایش چند برابری عوارض ترانزیت تریلی ها در مرزهای ترکمنستان ،لزوم هوشیاری دولت مردان را ضروری دانست و گفت در مورد این تصمیم مسولین کشور ترکمنستان دولت مردان باید قدرت اجرایی کشور را به نمایش بگذارند.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، بهرامی بعدظهر امروز شنبه در جمع خبرنگاران رسانه ها اظهارکرد این تصمیم خلق الساعه بازار رقابتی مارا از بین می برد و صادرات ما را کاهش می دهد. لذا ضرورت دارد دستگاه دیپلماسی و وزارت راه و شهرسازی به این گونه مباحث اقتصادی به صورت فنی ورود پیدا کند.
 رمضان بهرامی رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن گرگان با اشاره به اینکه اعتقاد چندانی به نگاه آماری به مسائل ندارد ، تاکید کرد کرد: آمار ارقام دربسیاری موارد با شرایط کف جامعه منطبق نیست.
وی گفت: قانون حمایت از تولید نیاز به بازنگری داد و این قانون فعلی زیاد به اقتصاد کشور کمک نمی کند ودر شرایط فعلی که دولت و مجلس همسویی خوبی دارد می طلبد این مهم تحقق پیدا کند تا به واحدهای تولیدی و خانه صنعت ومعدن در جهت افزایش تولید و اشتغالزایی کمک شود.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: رونق کسب و کار نیاز به ترویج مصرف کالای تولیدی استان دارد. محصولات واحدهای تولیدی و صنعتی استان در ویترین سوپر مارکت ها غریب است. سازه های فلزی ساختمان ها از خارج استان وارد می شود.واین کار به تولید استان کمک نمی کند.

c_300_250_16777215_10_images_60911.JPG

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر