c_300_250_16777215_10_images_60461.jpg
تركمن سسي - مدیرکل جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان در مراسمی با حضور معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران معرفی شد.

به گزارش خبرنگار تركمن سسي به نقل از خبرگزاری تسنیم از گرگان، در این مراسم سعید مازندرانی با حکم وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به عنوان مدیرکل جدید اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان معرفی و از زحمات امرالله عباسی مدیرکل سابق قدردانی شد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گلستان ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان، با اشاره به مشکلات اشتغال در استان و اجرای طرح کارورزی اظهار داشت: اشتغال جزو دغدغه‎های همه کشور و همچنین جزو اقتصاد کلان کشور محسوب می‎شود.
محمود ربیعی افزود: طرح کارورزی، طرح‎های تکاپو و غیره در راستای کاهش بیکاری در استان اجرا می‌شود و موضوع اولویت‎بندی شرایط استان گلستان است و طرح آمایش سرزمین باید به عنوان زیرساخت تمام حرکات به ویژه در بحث اجتماعی قرار گیرد.
وی با بیان اینکه آمار بیکاری در سال 1392 از 13.2 به 11.8 درصد رسیده است، اظهار کرد: با تلاش همه دستگاه‎ها توانستیم نرخ بیکاری را تا پایان سال جاری و یا ابتدای دوره ریاست جمهوری بعدی به عدد 11 کاهش دهیم.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گلستان با بیان اینکه نزدیک به 35 میلیارد تومان اعتبار پرداخت شده، گفت: مطمئن هستیم تنها با اختصاص اعتبار مشکل بیکاری برطرف نمی‌شود.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر