c_300_250_16777215_10_images_00000001111111111.jpg

ترکمن سسی-سازمان خیریه مسلمانان انگلیس با همکاری مسجد مرکزی "بیرمنگام"، بانک غذایی رایگان جهت حمایت غذایی از افراد بی خانمان شهر بیرمنگام را در ایام تعطیل راه اندازی کرد. 

 

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی،سازمان خیریه مسلمانان انگلیس با همکاری مسجد مرکزی "بیرمنگام"، بانک غذایی رایگان جهت حمایت غذایی از افراد بی خانمان شهر بیرمنگام  را در ایام تعطیل راه اندازی کرد.

 

پس از تجربه موفقیت آمیزی که مسجد مرکزی شهر بیرمنگام در توزیع غذا میان نیازمندان این شهر همزمان با تعطیلات سال نو میلادی ۲۰۱۵ کسب کرد، این مسجد با همکاری سازمان خیریه مسلمانان انگلیس، بانک غذایی دائمی ای را به منظور حمایت غذایی از نیازمندان و افراد بی خانمان شهر بیرمنگام راه اندازی نمودند.

 

مسئول هماهنگی و فعال اجتماعی این اقدام، در این باره اظهار داشت: شهر بیرمنگام شهر فوق العاده ای است که تنوع جمعیتی زیادی را در خود جای داده ولی در از اتحاد و همبستگی جمعی برخوردار است و اکنون دست به دست هم داده و در تلاشیم تا ریشه فقر را در این شهر بخشکانیم.

 

«کاظم چادوری» در ادامه افزود: این ایده خلاقانه پس از آن مطرح شد که مسجد مرکزی شهر بیرمنگام در تعطیلات سال نو میلادی، اقدام به پذیرایی از افراد نیازمند و بی خانمان این شهر نمود و این تجربه موفقیت آمیز، سبب طرح چنین ایده ای شد تا مرکزی دائمی برای پذیرایی از نیازمندان و افراد بی خانمان ایجاد کنیم.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: این بانک غذایی در تمام روزهای تعطیل که بیشتر مراکز خدمات رسانی در تعطیلی به سر می برند و نیازمندان و افراد بی خانمان در تهیه غذای روزانه خود دچار مشکل می شوند، به نیازمندان خدمت رسانی خواهد کرد.

 

گفتنی است در تعطیلات سال نو میلادی گذشته، مسجد مرکزی شهر بیرمنگام به حدود ۱۵۰ بی خانمان خدمت رسانی کرد و هزینه تهیه غذای این افراد توسط ۱۵ خیّر و داوطلب با مبلغی معادل دو هزار پوند (۹ میلیون و پانصد هزار تومان) تامین شد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر