c_300_250_16777215_10_images_00000000000000000000000000000000000000000000001w3g.jpg

ترکمن سسی-«باسوکی آهوک»،فرماندار جاکارتا از مسلمانان به خاطر سخنانش در مورد آیه‌ای از قرآن کریم عذرخواهی کرد.

 

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از روزنامه «جاکارتا پست»،آهوک امروز،۱۹ مهر ماه اعلام کرد:من می‌خواهم از مسلمانان و دیگر کسانی که از گفته‌های من رنجیده خاطر شدند،عذرخواهی کنم.من هرگز قصد اهانت به اسلام یا قرآن را نداشتم.

 

وی با بیان اینکه ضداسلام نیست،بخشی از سیاست‌های خود در حمایت از مسلمانان مانند اعطای مجوز به مدارس اسلامی،ارائه کارت‌های هوشمند جاکارتا به دانش‌آموزان این مدارس و ساخت مسجد در مجتمع تالار شهر جاکارتا را برشمرد.

 

آهوک افزود:زمانی که من در جریان سخنرانی در روز ۶ مهر ماه به آیه ۵۱ از سوره مائده اشاره کردم،مردم حاضر در این سخنرانی احساس رنجش نکردند.

 

این سخنان از سوی برخی سازمان‌ها و احزاب اندونزی مورد اعتراض قرار گرفت.

 

وی گفت:من در بخشی از سخنانم گفتم که شاید شما در دلتان نخواهید به من رأی دهید زیرا با استناد به آیه ۵۱ سوره مائده، به شما دروغ گفته می‌شود.

 

وی پیش‌تر گفته بود:من به آیه ۵۱ سوره مائده اشاره کردم زیرا این آیه از سوی مخالفان سیاسی برای ترغیب مردم به حذف من استفاده می‌شود.

 

آهوک افزوده بود:من به قرآن اهانت نکردم. من به مردم گفتم که اگر شما به خاطر سوءاستفاده افراد ترسو و نژادپرست از این آیه قرآن می‌خواهید به من رأی ندهید، همان بهتر که به من رأی ندهید.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر