c_300_250_16777215_10_images_61925.jpg

 تركمن سسي -رییس ستاد انتخابات استان گلستان با بیا این مطلب که فعالیت ستاد های انتخاباتی در استان گلستان از دو ماه قبل آغاز شد است، افزود: بالغ بر 1625 شعبه اخذ رای در گلستان دائر خواهد شد.

    به گزارش تركمن سسي به نقل از کاسب امین؛ "علی اصغر طهماسبی" رییس ستاد انتخابات استان گلستان با بیان این مطلب که این ستاد فعالیت خود را از دو ماه قبل با دستور وزیر کشور آغاز کرده است، گفت: کمیته های هفت گانه انتخابات در استان گلستان تشکیل شده است.
وی افزود: این کمیته ها در حوزه های آموزش، فناوری اطلاعات، استعلامات، اطلس امنیتی، اطلاع رسانی، کمیته حقوقی، کمیته بازرسی و نظارت فعالیت خود را در گلستان آغاز کرده است.
"طهماسبی" تصریح کرد: همه فرمانداران و بخشداران استان گلستان آمادگی لازم را برای برگزاری انتخاباتی پر شور در 29 اردبیهشت سال 1396 خواهند داشت.
رییس ستاد انتخابات استان گلستان در پاسخ به این سوال که چه تعداد شعبه اخذ رای در استان در نظر گرفته شده است، گفت: بیش از 1625 شعبه اخذ رای در انتخابات 29 اردبیهشت سال آینده در گلستان دائر می شود.
وی افزود: از این بین تعداد شعب اخذ رای، 30 شهر، 14 شهرستان و 903 روستایی که درای کد انتخاباتی هستند این تعداد صندوق ها توزیع خواهند شد.
"طهماسبی" در خصوص برگزاری انتخابات شوراها در استان گلستان اذعان کرد: با توجه به وجود تعداد جمعیت در شهر ها و روستا های استان، شورا های 3، 5، 7 و 9 نفره تشکیل خواهد شد.
معاون استاندار گلستان در ادامه تصریح کرد: شورای های 3 نفره در روستاهایی انتخاب می شوند که جمعیت آن زیر 1500 نفر باشد و شورای های 5 نفره  بالای 1500 نفر تشکیل میشود.
وی افزود: برای تشکیل شورا های 7 نفره، باید جمعیت آن شهر زیر 50 هزار نفر باشد که بالغ بر 9 شهر استان را پوشش میدهند و 3 شهر استان بالای 50 هزار نفر جمعیت داریم که شورای بالاتر از 7 نفر در آن تشکیل می گردد.
"طهماسبی" در پایان در خصوص برگزاری شواری یک کلان شهر گلستان گفت: این شورا 9 نفره در شهر گرگان تشکیل خواهد شد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر