c_300_250_16777215_10_images_00000---------------------------------------------.jpg

ترکمن سسی-سومین جلسه کارگروه بررسی مسائل ومشکلات بهره برداران بخش کشاورزی گلستان در استانداری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی،سومین جلسه کارگروه بررسی مسائل ومشکلات بهره برداران بخش کشاورزی استان گلستان،صبح روز یکم اسفندماه در سالن همایش های معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری برگزار شد.

 

در ابتدای جلسه چپرلی رئیس صنف کشاورزی استان گلستان ضمن ارائه گزارشی از وضعیت نظام صنفی کارهای کشاورزی استان و با تقدیر و تشکر از محمود ربیعی معاونت اقتصادی استانداری،مهندس یوسف بسنجیده و مدیران حاضر در جلسه،برخی از مشکلات پیش روی بهره برداران بخش کشاورزی را در حوزه های مختلف اداری،فنی تخصصی،ارائه خدمات آموزشی ترویجی،کیفیت نهاده های زراعی و دام و طیور ،بیمه تامین اجتماعی،بیمه محصولات زراعی و دام و طیور،امورآب منطقه ای و مشکلات شالیکاران و باغداران و بانکها و تسهیلات،خسارات حوادث غیر مترقبه، پرداخت خسارت کلزا،صندوق بیمه محصولات و... را بر شمرد و خواستار مساعدت و همکاری همه جانبه مسئولان در رفع مشکلات و تنگناهای کشاورزان شدند.

 

در این جلسه بنا بر پیشنهاد ربیعی مقرر گردید:

 

فرمانداران ضمن دعوت از روسای نظام صنفی شهرستانها جلسات ماهانه شورای کشاورزی را بصورت  مستمر برگزار و نتایج  جلسات را به دفتر معاونت  محترم  استانداری گزارش نمایند.

 

- مقرر گردید نماینده نظام صنفی در جلسات کارگروه فنی جهاد کشاورزی استان و شهرستانها شرکت نماید.

 

- مقرر گردید نظام صنفی استان موانع و مشکلات پیش روی بهره برداران بخش کشاورزی را با اولویت بندی به دفتر معاونت محترم استانداری اعلام نماید.

 

- مقرر گردید بر اساس دسته بندی مشکلات کشاورزان،گروههای تخصصی تشکیل و جلسات ماهانه با ادارات تخصصی در مورد بررسی مشکلات و موانع موجود در ارائه خدمات بین بهره برداران بخش و ادارات فوق در محل سالن کنفرانس  دفتر معاونت محترم استاندار تشکیل گردد.

 

- مقررات گردید نتیجه جلسات تخصصی ماهانه،بصورت دوره ای سه ماهه  به دفتر معاونت محترم اقتصادی  گزارش گردد.

 

در این جلسه مهندس عبدالحکیم چپرلی رئیس نظام صنفی کشاورزی و اعضای هیئت مدیره و بازرس نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان،روساء و دبیران اجرایی نظام صنفی کشاورزی شهرستان ها و مسئولان و نمایندگان ادارت کل و نهادها و سازمانهای دولتی و بانکها حضور داشتند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر