c_300_250_16777215_10_images_000000000000000000000000----------______-------.jpg

ترکمن سسی-یکی از کاندیداهای احتمالی شورای شهر کلاله در واکنش به انتشار یک مطلب گفت: من از رجبی ناملایمتی ندیدم و غراوی مدیریت زمانی خوبی دارد.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از کلاله خبر،ستار ثابت سید در واکنش به انتشار مطلبی در کانال کلاله کاندیدا به این سایت جوابیه ای ارسال کرد.

 

متن مطلب منتشر شده در کانال "کلاله کاندیدا"

 

چه کسی کاندیدای شورای شهر کلاله می شود؟

 

ستار ثابت سید

 

ستار ثابت سید از جمله فرهنگیانان شهرستان کلاله است که در فعالیت های انتخاباتی و سیاسی فعالیت های مختلفی داشته و دارد که تاکنون هم چیزی از این فعالیت ها عاید وی نشد.

 

وی از جمله افرادی است که در ستاد عبدالکریم رجبی فعالیت محسوسی داشت ولی همانطور که گفتیم، پس از انتخابات مورد بی مهری قرار گرفت.

 

گفته می شود که یکی از عوامل محرک شهرام غراوی در جهت پیگیری های انتخاباتی، وی بوده و همچنین از جمله افرادی بود که در روز بازگشایی ستاد غراوی در جمع طرفداران حضور داشت.

 

ثابت سید پس از نماینده شدن غراوی تلاش های زیادی کرد تا کرسی بخشداری بخش پیشکمر را تصاحب کند ولی با توجه به اینکه برای این سمت تک گزینه معرفی شده بود، تلاش های این فرد بی نتیجه ماند .

 

پس از این نیز وی عزم خود را جزم کرد تا یکی از گزینه های مطرح فرمانداری مراوه تپه باشد ولی برای این سمت نیز برنامه های دیگری درنظر گرفته شده بود که با انتشار پشت پرده ها توسط سایت "کلاله خبر" مبنی بر وجود ایده های مختلف برای این سمت، ایده های مطرح را انتقال حمیدزاده از بخشداری بخش پیشکمر به فرمانداری مراوه تپه و یا فرمانداری رئیس ستاد موسوی دانست که اگر ایده حمید زاده محقق می شد، امید ثابت سید برای بخشدار پیشکمر شدن جان تازه می گرفت. اما گویا این نظریه نیز با مطرح شدن شخص دیگری برای فرمانداری ، به باد رفت.

 

قابل ذکر است که با توجه به اینکه سایت یاد شده در پایان مطلب خود هشداری قاطع و صریحی به غراوی داده است، هنوز هم برای ثابت سید روزنه هایی وجود دارد(اگر بتواند بتواند تاییدیه منابع را بگیرد).

 

گفته می شود ثابت سید کم وبیش تمایل به ورود به شورای شهر هم دارد ولی با توجه به اینکه فرزند وی در گنبد در حال تحصیل است، احتمال کوچ وی نیز وجود دارد و این موضوعات ورود وی را به این عرصه ضعیف می کند و از سویی شاید با توجه به فعالیت های انتخاباتی وی، تایید و عدم تایید خود را در هاله ای از ابهام می بیند و جرات محک زدن خود را نداشته باشد.

 

به هر حال اگر وی وارد این عرصه شود، با توجه به زیرکی و باهوشی ای که از وی شناخت داریم، رقیبی خوب و جدی برای دیگر کاندیداها خواهد بود.

 

جوابیه ستار ثابت سید

 

بسمه تعالی

 

باسلام و درود به روح بلند وملکوتی امام راحل «ره» وسلام و درود به روح شهیدان که زندگی امروز را مدیون دلاوریها وفداکاری های دیروز آنها هستیم و با سلام ودرود به محضر رهبر فرزانه انقلاب وآرزوی طول عمر باعزت و عظمت برای ایشان وآرزوی موفقیت وسربلندی برای تمامی مسئولین ودست اندرکاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران.

 

درآغاز برخود وظیفه دانسته حضور گسترده ی مردم را در راهپیمایی عظیم 22بهمن که نشان از صلابت واستواری ملت ایران بوده و امید دشمنان وکوردلان نظام را به یأس و نومیدی تبدیل کرد را به محضر رهبر انقلاب وجهان اسلام تبریک وتهنیت عرض نمایم.

 

درجوابیه ی کانال کلاله کاندیدا مبنی بر فعالیتهای انتخاباتی ام بعرض برسانم که بنده هرکاری وهرحرکتی کرده ام جز برای خدمت به مردم و رضایت حق تعالی نبوده است وازین موضوع وجدانم راحت است .

 

درموردعبدالکریم رجبی و دوره نمایندگی وی درمجلس که یکی از بهترین دوره ها بود، بنده وی را فردی اخلاق محور شناخته وایمان راسخ وکامل به فعالیتهای رجبی داشته و دارم وکوچکترین بی مهری وناملایمتی از این نماینده ندیده که هیچ، دربعضی مواقع تندی وگستاخی به خاطر بعضی تصمیمات وحرکات از جانب ما بوده که ان شاءا... به بزرگی خودشان ما را عفو کند و آرزوی توفیق برای وی درتمامی امور را از درگاه احدیت خواهانم.

 

واما شهرام غراوی و فعالیت درکنار وی، قبل از ایراد هرگونه سخنی یادآور می شوم که بزرگترین درسی که از وی نصیب بنده شد، مدیریت زمان در مواقع حساس بود .

 

اینجانب از چند دور قبل دادِ مظلومیت ومحرومیت بیش ازحد شرق گلستان وبویژه منطقه مراوه تپه وحومه اش را سرداده و حمایت همه جانبه خود را از افراد واشخاص کاندیدا از حوزه مراوه تپه

 

اعلام نموده ام وامروز هم ازین حمایت و انتخاب ، خرسندم و هم وجدانم راحت است زیرا فرد منتخب«مهندس غراوی»مدیریت والا وبالایی دارد وخبره ی این کار است واین اطمینان را دارم که می تواند مرهمی بر زخمهای پینه بسته منطقه باشد ومحرومیت و عقب ماندگی را از چهره ی غبارگرفته ومظلوم شرق گلستان بردارد که دراین مدت کم هم، بادوندگی های بی حد وحصر و تعامل بالایش این موضوع را ثابت کرده است که توانایی این کار را دارد و برای وی آرزوی موفقیت وسربلندی بیش از پیش خواهانم.

 

درمورد اعلام کاندیداتوری برای شورای شهر کلاله معروض می دارم که اولا بدون صلاحدید ونظرخواهی دوستان و بزرگان شهر، قدمی برنخواهم داشت هرچند برنامه ریزی های لازم را نموده وامادگی کامل را دارم ثانیا کوچک ترین نگرانی و واهمه ای از موضوع مطروحه این کانال مبنی بر تأییدیه یا عدم تأیید نداشته وندارم کما اینکه دوره های قبل نیز از این ازمایش سربلند بیرون امده ام ثالثا کار شورا ی شهر را تخصصی می دانم و خواست واراده قلبی بنده این است که افراد متخصص و کار بلد حوزه شهری و شهرسازی ومعماری، حضور پیدا کنند.

 

درپایان درجواب زیرکی و باهوشی که عنوان شده بعرض برسانم که شعار بنده صداقت درعمل و گفتارمی باشد وبقول معروف:«صداقت تنها سکه ایست که همه جا ارزش دارد.»

 

           «ومن الله التوفیق»

 

ارادتمندمردم فهیم شهرستان کلاله/عبدالستار ثابت سید

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر