c_300_250_16777215_10_images_0000000000000000000000000000000000000000000000011y.jpg

ترکمن سسی-نماینده مردم شهرستانهای غرب استان گلستان در مجلس شورای اسلامی گفت:سخنران مراسم 22 بهمن گذشته در شهرستان بندرگز فارغ از اینکه به چه تفکری تعلق دارد،یک نماینده مجلس است و ما در دفاع از جایگاه نمایندگی ایشان به رئیس مجلس شورای اسلامی نامه نوشتیم.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از ایرنا،رامین نورقلی پور اظهار داشت:حجت الاسلام مازنی (نماینده مردم تهران) که برای سخنرانی روز 22 بهمن در بندرگز تعیین شده بود از همکاران ما در مجلس دهم است و وظیفه داریم در دفاع از مقام و جایگاه حقوقی ایشان به عنوان یک همکار دفاع کنیم.

 

دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان اضافه کرد: مجمع با این نگاه نامه ای تنظیم و به هیات رییسه و رییس مجلس تقدیم کرد که در صحن علنی قرائت شود.

 

وی اضافه کرد: از ریز موضوع لغو سخنرانی حجت الاسلام مازنی در بندرگز مطلع هستم و کار صحیحی نبود؛ هیچ وقت بدون اطلاعات صحبت نمی کنم؛ چیزهایی هم که در نامه نوشتیم خیلی کلی بود و برحسب وظیفه نمایندگی اینکار صورت گرفته و به هیچکس جسارت نکردیم.

 

نورقلی پور اظهار داشت: بنده به امام جمعه بندرگز خیلی احترام می گذارم و قطعا برای ایشان سوءتفاهم پیش آمده و مطمئن هستم که داده های اشتباهی به معظم له داده اند.

 

نماینده مردم شهرستان های کردکوی، بندرگز، بندرترکمن و گُمیشان ادامه داد: امام جمعه بندرگز را به عنوان فردی منطقی و معتدل می شناسم و اظهارات ایشان در خطبه های نماز جمعه برایم غیر منتظره بود.

 

نورقلی پور اظهار داشت: در نامه ای که به رییس مجلس نوشتم هیچ اشاره ای به امام جمعه محترم بندرگز نکردیم و بنده احترام ویژه ای برای ایشان قائل بوده و هستم و به خودم اجازه اسائه ادب نمی دهم هر چند ممکن است ایشان مطالبی را به بنده نسبت داده باشد.

 

امام جمعه بندرگز در خطبه های نماز جمعه هفته گذشته؛ گفته بود: مردم از مجمع نمایندگان استان گلستان به جهت ادعای بدون دلیل که در نامه ای به رئیس مجلس لغو سخنرانی 22 بهمن را محکوم کرده اند، گله دارند.

شهرستان ساحلی بندرگز در کرانه شرقی دریای خزر واقع است.

دیدگاه‌ها  

+1 #1 mehran 1395-12-03 15:39
درون بر نورقلی پور ،...
نقل قول کردن
+6 #2 محمد 1395-12-05 11:13
با سلام. از اقای دکتر نورقلی پور فقط فقط یک خواهش داریم و اونم اینه که کاری کنید کارستان.به وعده هایی که در دوران تبلیغات روی تریلی داده شده عمل کنید. مهمترینش هم اشتغال جوانان حوزه انتخابیه و رفع محرومیت هاست. جوانانی که با هزاران امید و ارزو پا به عرصه ی علم و دانشگاه گذاشتن تا در اینده به میهن و منطقه ی خودشون خدمت کنن. اما متسافانه باند بازی و خط بازی ...... بعضی ها مانع از شکوفا شدن جوانان تحصیل کرده مون میشه و شده... جوانانی که با مدارک تحصیلی انچنانی اعم از لیسانس و فوق لیسانس به تهران عزیمت میکنن . ادامه دارد..
نقل قول کردن
+6 #3 محمد 1395-12-05 11:13
ادامه:اونم واسه کارگری... 4 سال دوران نمایندگی رو با خوشی و سلامتی و با رسیدن به ارزوهای مان سپری کنیم. ان شالله . مهمترین خواسته های عمومی مردم تا به حال از جنابعالی . ازادی زندانیان مبحوس در بند ترکمنستان که در شرایط بدی قرار دارند. پیگیری و ساخت بیمارستان شهرستان گمیشان که متسفانه ارزوی دیرینه مردم این خطه میباشد. بکارگیری نیروی بومی در اداره جات منطقه و بکارگیری نیرو های حق التدریسی در اموزش پرورش های منطقه. حرف برای گفتن زیاد است.. به امید داشتن منطقه ای اباد . با ارزوی سلامتی برای جنابعالی
نقل قول کردن
0 #4 کمش دفه چی 1395-12-08 19:06
باسلام خدمت دکتر نورقلی پور عزیز و گرامی. خداقوت میگم بهت و آرزوی موفقیت در کارهایتان. اما ما مردم از شما بیش از این انتظار داشتیم. ما شما را به بهارستان راهی نکردیم که از نماینده همکارتان دفاع کنیم ما مردم و جوانان شما را به بهارستان راهی کردیم که از حق ما مردم که به ناحق ضایع شده دفاع کنیدن. نه از آقای مازنی. ایشون خودشون زبان دارند و میتونن از خودشان دفاع کنن. اما زبان و علم و دست و قدرت ما مردم شما هستی جناب نورقلی پور. ما مردم این قدرت رو به شما انتقال دادیم تا از حق مون دفاع کنین. ما بیش از اینها انتظار داریم. شما خودتون گفتین تو روز نامه گل صحرا که وابسته به هیچ خط و جناحی نیستین و مستقل هستین پس به فکر فاع از حق ما مردم بکنین. با تشکر
نقل قول کردن
0 #5 جوان خواجه نفسی 1395-12-09 18:55
سلام دکتر نورقلی پور جان. ما جوانان از این حرکت شما شاخ در می آوریم. به جای اینکه یه ایده و طرحی نو در راستای ایجاد اشتغال در منطقه ر قالب برنامه های کوتاه مدت بکنید و تمرکز شما به این موارد باشه متاسفانه تمرکز شما دفاع از همکار اصلاحاتی میباشد. شما مدیون مردم صحرا و بندرگز و کردکوی هستید نه جناح. واقعا ما جوانان خواجه نفس تعجب میکنیم. بعد طرفداران بعضیها میگن زو قضاوت نکننین تمرکز داره میکنه. اما میبینیم که تمرکزشان به جناح مطبوعشان هست
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر