c_300_250_16777215_10_images_01185748.png

ترکمن سسی-سایت باشگاه منچستریونایتد در آستانه دیدار این تیم برابر روستوف، به تمجید از سردار آزمون پرداخته است.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از ورزش سه،دو تیم منچستریونایتد و روستوف در چارچوب رقابت های لیگ اروپا به مصاف یکدیگر خواهند رفت و پنج شنبه شب، دیدار رفت دو تیم در روسیه برگزار خواهد شد.

 

سایت رسمی شیاطین سرخ با انتشار گزارشی، به بررسی شرایط رقیب خود، تاریخچه این باشگاه، چگونگی راهیابی به این مسابقات و معرفی سرمربی این تیم پرداخته است و همچنین در قسمتی از این گزارش، سردار آزمون را به عنوان ستاره و خطرناک ترین بازیکن روستوف معرفی کرده است.

 

در این گزارش آمده است: "ستاره آنها کیست؟ سردار آزمون در مرحله گروهی لیگ قهرمانان برابر بایرن مونیخ و اتلتیکو مادرید گلزنی کرده است و همچنین با گلزنی در برابر اسپارتا، نقش مهمی در پیروزی 0-4 روستوف در دیدار رفت مرحله قبل ایفا کرده است. 

 

این بازیکن که در اوایل سال 2015 از روبین کازان به روستوف ملحق شد، از سوی هواداران این تیم لقب "مسی ایرانی" را دریافت کرده است. بعد از به ثمر رساندن 9 گل در لیگ داخلی روسیه، این بازیکن در ماه ژانویه مورد توجه رقیب دیرینه ما لیورپول نیز قرار گرفته بود."

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر