c_300_250_16777215_10_images_62095.jpg

تركمن سسي - دکتر صادقلو با بیان اینکه "استان گلستان رنگین کمان اقوام است"گفت: علیرغم تکثر اقوام،شاهد وحدت و همدلی مثال زدنی در استان هستیم.

به گزارش خبرنگار تركمن سسي استاندار گلستان عصر سه شنبه در دیدار صمیمی با مردم بخش وشمگیر با اشاره به فرمايش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه "استان گلستان می تواند مدل وحدت در سطح کشور و دنیا باشد" افزود: با حضور علماء،روحانیون و بزرگان که نخبه های جامعه هستند و نصب العین قرار دادن راهنمایی ها و ارشادات این عزیزان، شاهد وحدت مثال زدنی در این استان هستیم.
دكتر صادقلو با بیان اینکه "جوهره در حکومت اسلامی دقیقا خدمت است" خدمت بی منت را یک توفیق الهی برای همه مسئولین دانست و اسلام مهندسی را عمل صالح، صدق نیت و رضایت مندی باریتعالی بیان داشتند.
استاندار گلستان ضمن اشاره به خدمات فراوان و ارزنده نظام در رفع محرومیت زدایی طی سال هاي پس از انقلاب ، اجرای بیش از 550 پروژه عمرانی،تولیدی و اشتغالزائی با اعتباری بالغ بر 2210 میلیارد ریال در شهرستان آق قلا را کارنامه درخشان دولتمردان "تدبیر و امید" در طی 4 سال گذشته در این شهرستان بیان نمودند.
مقام عالی دولت در استان گلستان اشاره ای به انتخابات پيش رو دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ، " قول دادن و وعده کاندیداها را کلک و دغل انتخاباتی" عنوان داشت و از نامزدهای انتخابات شوراها خواست نسبت به تشریح برنامه های خود اقدام نمایند.
رئیس ستاد انتخابات استان گلستان با بیان اینکه "دشمنان در زمان مناسبت های ملی و ایام الله هایی همچون 22 بهمن و انتخابات،حضور مردم را رصد میکنند و بر اساس آن رفتار خواهند کرد" مشارکت بالای 80 درصدی مردم استان در انتخابات گذشته را برگ زرین بالاترین مشارکت و حضور حداکثری در سطح کشور و مباهات متذکر شدند و اظهار امیدواری نمود با همدلی همه آحاد مردم استان و دست اندرکاران برگزاری این رویداد مهم باری دیگر شاهد برگزاری انتخاباتی سالم،پرشور و با مشارکت حداکثری باشیم.

 

 

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر