c_300_250_16777215_10_images_000000000000000000000000----------______-------.jpg

ترکمن سسی-از ساعاتی قبل ثبت نام کاندیداهای شورای شهر و روستا شروع شده است.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی،اتفاقی عجیب در بخشداری مرکزی گنبدکاووس باعث اعتراض شدید داوطلبین شوراهای روستاهای مرکزی این شهرستان شده است.

 

بخشداری مرکزی گنبدکاووس صبح امروز به کاندیداهایی که جهت ثبت نام در انتخابات شورای روستایی مراجعه کرده اند،گفته است که به دلیل خرابی اسکنر از ثبت نام عاجز است.

 

این بخشداری از کاندیداها درخواست کرده است تا در دفاتر پیشخوان دولتی(پست بانک)ثبت نام کنند.

 

یکی از مراجعین در تماسی با سایت ترکمن سسی گفت:بخشداری مرکزی گنبدکاووس به دلیل مشکلی ساده مراجعین را به پست بانک ها ارجاع می دهد و  باعث سخت تر شدن ثبت نام ها می شود.

 

وی گفت:ثبت نام در بخشداری رایگان است و این کار در پست بانک ها هزینه در بر داد و نباید بخشداری مرکزی خرابی اسکنر را بهانه ای برای ارجاع کاندیداها به پست بانک ها قرار دهد.

 

این کاندیدا در پایان گفت:ما در بخش مرکزی گنبدکاووس 128 روستا داریم که تقریبا 1500 نفر از این روستاها کاندید شورای روستاها خواهند شد،با این اوصاف و با توجه به تعطیلی پست بانک ها این عزیزان باید چگونه ثبت نام کنند؟ 

 

دیدگاه‌ها  

0 #1 محمد 1395-12-30 19:02
سلام مراحل پیش ثبت نام در دفاتر پیشخوان دولت انجام می شود نه در پست بانک.آن هم که دولت در بخشنامه ای الزامی نموده است.داوطلبین بعد از آن با مدارک مورد نیاز به بخشداری یا فرمانداری محل مراجعه نمایند.
نقل قول کردن
0 #2 محمد 1395-12-30 20:27
سلام چرا پیام اینجانب را در پایگاه نمیگذارید.مگر برون سپاری کارها ایراد قانونی دارد. یا بعد از ویرایش ...؟؟؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر