c_300_250_16777215_10_images_62193.jpg

ترکمن سسی - امام جمعه اهل سنت نگین‎شهر گفت: مشکلات اقتصادی در سال های اخیر باعث شد که رهبر معظم انقلاب در دو سال متوالی به مساله اقتصاد مقاومتی در نام گذاری سال توجه داشته باشند و این نشان از وجود دغدغه های جدی ایشان در زمینه اقتصادی و معیشتی مردم دارد.

به گزارش ترکمن سسی به نقل از رابط خبري دفتر نمايندگي ولي‌فقيه در امور اهل‌سنت گلستان و گيلان، ابوبکر آخوند خوجملی، ضمن تبریک ایام سال نو و متولد شدن دوباره طبیعت در فصل بهار، افزود: با فرارسيدن بهار، روحى دوباره در کالبد طبيعت بی‏جان و افسرده دميده می ‏شود و طبيعت لباس حيات بر تن می‏ کند و اين‏گونه است که رستاخيز انسان و جهان، با پيدايش بهار به تماشا گذاشته می‏ شود.
وی با اشاره به شعار سال 96 به نام «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» نگاه ویژه مقام معظم رهبری را برخاسته از تدبیری هوشمندانه دانست و اظهار کرد: رونق تولیدات داخلی در عین حال که باعث اشتغال جوانان می شود، باعث افزایش کیفیت محصولات داخلی و صادرات به خارج از کشور نیز خواهد شد.
مدیر حوزه علمیه محمدیه نگین شهر از مهمترین مزیت های حمایت از تولید داخلی، رونق چرخه های اقتصادی و صنعت کشور دانست و افزود: ارجحیت تولید داخلی با خود رونق کسب و کار را به همراه می آورد و رفع بیکاری نیز درمانی بهتر از تقویت توان داخلی و تولید ملی ندارد.
ابوبکر آخوند خوجملی افزود: بنا بر سخنان مقام معظم رهبری به اهداف اقتصاد مقاومتی، حمایت از کالاهای ساخت داخل، رونق تولید و اشتغال باید امسال بیش از هر موضوع دیگری توجه شود تا هم تحریم ها و توطئه دشمنان خنثی و هم اقتصاد کشور از رکود خارج شود.
وی افزود: قدرتمند بودن بخش تولید در هر کشوری موجب رفع مشکل بیکاری و تقویت اقتصاد در آن کشور می ‌شود لذا باید از همه ظرفیت های موجود بهره بگیریم و با استفاده منابع غنی طبیعی و نیروی انسانی توانمند و تحصیلکرده این مهم باید به صورت ویژه نگریسته شوند.
مدیر حوزه علمیه محمدیه نگین شهر افزود: انتظار می رود مسئولان ملی و استانی در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال بستر رونق تولید و ایجاد اشتغال پایدار را فراهم کنند تا شاهد تحقق منویات رهبری در این خصوص باشیم.
آخوند خوجملی تعامل را به نفع مردم، نظام و کشور خواند و افزود: در پی تعامل موثر است که تصمیمات منطقی بیرون آمده و کشور را در مسیر توسعه و پیشرفت قرار می‌دهد.
وی با یاد آوری تحریم‌ها و نبرد همه ‌جانبه دشمنان اسلام و ایران، تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی تنها در صورت وجود وحدت و هم‌افزایی میان مسئولان با یکدیگر و مردم و مسئولان موفق خواهد بود که در مسیر تحقق اهداف و سند چشم‌انداز 20 ساله کشور گام بردارند.
آخوند خوجملی وحدت و یکپارچکی را از سفارشات قرآن کریم عنوان کرد و افزود: اتحاد و همدلی باعث پیروزی و پیشرفت هر جامعه می شود و رسیدن به موفقیت در شرایط اتحاد را یک اصل کلی دانست که باعث خدمت رسانی بیشتر، بهتر و رضایت‌مند به مردم می شود.
امام جمعه اهل سنت نگین‎شهر، وحدت کشورهای اسلامی را از خواسته های بحق مقام معظم رهبری عنوان کرد و گفت: به اعتقاد معظم له همه توطئه های دشمنان علیه جهان اسلام تنها باهمبستگی آگاهانه خنثی می شود و این مهم باید مورد توجه سران کشورهای مسلمان قرار بگیرد.
وی افزود: تنها راه رفع مشکلات اقتصادی، وحدت و همدلی بین مردم و مسئولان و ارایه راهکاری مثمر برای افزایش رونق اقتصادی است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر