c_300_250_16777215_10_images_62194.jpg

ترکمن سسی - رابط فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور در شهر مرزی اینچه برون استان گلستان گفت: رهبر معظم انقلاب با نامگذاری سال 96 تحت عنوان " اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال " بار دیگر همچون سال های گذشته بر تولید و اشتغال در سایه اقتصاد مقاومتی تاکید کردند.

به گزارش پایگاه خبری ترکمن سسی به نقل از رابط خبري دفتر نمايندگي ولي‌فقيه در امور اهل‌سنت گلستان و گيلان، غفور آخوند چرکزی، با تبریک آغاز سال نو و آرزوی سالی پر برکت و همراه با توفیق و عزت برای عموم مسلمانان اظهار کرد: ویژگی شعار امسال این است که پیاده ‌سازی آن، پیش از هر فرد یا دولت، وظیفه شرعی یکایک مردم است؛ یعنی هرکس باید در وهله اول، وظیفه و نقش خود را برای عملی کردن این شعار پیداکرده و اقدام نماید.
وی با توجه به اهمیت اقتصاد مقاومتی در بحث اشتغال و تولید، افزود: مقام معظم رهبری شعار سال 96 را اقتصاد مقاومتی، اشتغال و تولید مطرح کردند تا در این زمینه اقدامات راهبردی و عملی‌تری انجام شود.
رابط فرهنگی شهر مرزی اینچه برون استان گلستان، با تاکید بر اینکه باید اقدام جدی و عملیاتی برای توجه به تولید و بهبود وضعیت اشتغال داشت،‌ اذعان نمود: ‌این توجه نباید صرف آمارها در مورد نرخ رشد اقتصادی و یا بیکاری باشد بلکه باید وضعیت اقتصادی را در میزان رفاه مردم جستجو کرد.
غفور آخوند چرکزی، تقویت بازار، تامین سرمایه، تامین مواد اولیه، تامین نیروی کار، تامین دانش و فن آوری و تقویت فرهنگ تولید از عوامل رسیدن به تولید و اشتغال عنوان نمود و افزود: با بسیج شدن برای تقویت فن آوری در واحدهای اقتصادی، واحدهای تولیدی را شناسایی و برای تقویت فن آوری در آنها به صورت جهادی دست به کار شویم.
آخوند چرکزی، در بخش دیگری از سخنان خود در مورد احترام به والدین افزود: احترام به والدین از موارد مورد تاکید در تعالیم اسلامی است
و در این راستا آیات و روایات زیادی از بزرگتن دینی وجود دارد که به ضرورت احترام والدین و تکریم آنان به ویژه مقام زن و مادر تاکید دارد.
وی همچنین بر سنت حسنه صله ارحام در این ایام تاکید کرد و گفت: دید و بازدید و صلح رحم آثار و برکات زیادی در زندگی از جمله افزایش طول عمر دارد اما نباید با رعایت نکردن شئون اخلاقی،آلوده شود، چرا که باعث نارضایتی خداوند خواهد شد .
رابط فرهنگی شهر مرزی اینچه برون استان گلستان، با بیان اینکه، دوری از تبعیض اجتماعی، ملت را با مسئولان همراه و همدل می کند، اظهار نمود: عفت جامعه در گرو کسب روزی حلال است و اصول اخلاقی و شئون اسلامی از قبیل پرهیز ازتهمت، ترک دزدی و دوری از درآمد های حرام در جامعه باید ترویج یابد تا خانواده ها به بی عفتی دچار نشوند.
آخوند چرکزی در پایان سخنان خود در مورد انتخابات پیشرو افزود: حضور پرشور ما در انتخابات تقویت نظام اسلامی را به دنبال خواهد داشت، پس همان طور که مقام معظم رهبری تاکید کردند نباید بهانه به دست دشمن داد و مردم باید بدون در نظر گرفتن مسائل قومی، طایفه‌ای و مذهبی به فرد اصلح رای دهند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر