c_300_250_16777215_10_images_64510.jpg

ترکمن سسی - امام جمعه گنبدکاووس با اشاره به تلاش‌های مشترک مسوولان این شهرستان برای اخذ مجوز دانشگاه علوم پزشکی در گنبدکاووس، گفت: با توجه به محدودیت ارائه مجوز در دانشگاه دولت‌محور، دانشگاه بین‌المللی پزشکی در گنبدکاووس راه‌اندازی می‌شود.

 

به گزارش ترکمن سسی به نقل از خبرگزاری فارس ، حجت‌الاسلام محمود ترابی ظهر امروز در گفت‌ و‌ گو با خبرنگاران و اهالی رسانه شهرستان گنبدکاووس با بیان اینکه توسعه و عمران شهر که به اصطلاح آن را آبادانی نیز می‌گوییم باید با توجه به ظرفیت‌ها، فرصت‌ها و واقعیت‌های جامعه باشد، اظهار داشت: امروز با توجه به فضای موجود در حوزه بودجه‌های عمرانی و اقتصادی دولت و فضای اقتصادی کشور بیشترین ظرفیت دولت در توسعه و عمران بهداشت و درمان است که هم حوزه عمرانی را به پیش برده و هم برنامه‌های سلامت دولت را یک گام به اهدافش نزدیک‌تر می‌کند.

امام جمعه گنبدکاووس با تاکید بر اینکه مجموعه مدیران شهرستان گنبدکاووس نیز باید اولویت خود را دانشگاهی کردن شهر در رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی قرار دهند، خاطرنشان کرد: ما باید گنبدکاووس را به عنوان یک شهرستان درمان‌محور مطرح کرده و در ابتدا سطح خدمات را به مردم عزیز خودمان در شهر و روستاها افزایش داده و سپس محور بزرگ درمانی استان لقب بگیریم.

ترابی از عزم جدی مسوولان و مدیران شهرستان گنبدکاووس برای رسیدن به این هدف و اولویت خبر داد و گفت: چندین جلسه با رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان به همراه مسوولان شبکه بهداشت و درمان شهرستان برگزار کرده‌ایم و دوستان از وزارتخانه نیز پیگیر تحقق اهداف شهرستانی ما هستند که نتایج خوبی نیز رخ داده است.

وی با اشاره به اینکه با توجه به محدود شدن اعطای مجوز راه‌اندازی دانشگاه‌های دولتی علوم پزشکی به دنبال دانشگاه بین‌المللی پزشکی در شهرستان گنبدکاووس هستیم، گفت: با توجه به مساعدت و همراهی مدیران دانشگاه علوم پزشکی استان و موافقت‌های اولیه امکان ایجاد دانشگاه دور از انتظار نیست.

امام جمعه گنبدکاووس با اعلام این خبر که زمین بیمارستان 800 تختخوابی گنبدکاووس نیز توسط وزارت دفاع و با نظر شخص وزیر محترم به مجموعه بهداشت و درمان گنبدکاووس و خیرین واگذار شده است، گفت: به زودی کلنگ آغاز عملیات اجرایی این بیمارستان را بر زمین خواهیم زد که می‌تواند با توجه به گرایش ویژه آسیای مرکزی به شهرستان گنبدکاووس زمینه خوبی را برای توریسم درمانی ایجاد کند.

ترابی در پاسخ به سوالی پیرامون وضعیت نهایی مجمع خیرین سلامت در گنبدکاووس، تاکید کرد: ما به همه عزیزانی که با حلوص نیت و بدون هیچ چشم‌داشتی به دنبال کمک‌های انسان‌دوستانه در عرصه سلامت هستند ارادت داریم اما معتقدیم باید فضا برای حضور همه خیران و نیکوکاران فراهم شود و از همه ظرفیت‌ها استفاده شود به همین دلیل انتخابات صوری گذشته را که با حضور تعداد معدودی از افراد و بدون اطلاع سایر عزیزان برگزار شده فاقد اعتبار می‌دانیم.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر