c_300_250_16777215_10_images_64600.jpgتركمن سسي - تیم دبستان شادروان نادران نماینده استان گلستان در مسابقات قهرمانی دانش آموزان سراسر کشور در شیراز با غلبه بر تمامی رقیبان و کسب 7 برد متوالی به عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات دست یافت.


به گزارش خبرنگار تركمن سسي ، مسابقات والیبال قهرمانی دانش آموزان سراسر کشور در شیراز با قهرمانی تیم گلستان و نائب قهرمانی تیم مازندران به پایان رسید. در بازی پایانی تیم شادروان نادران موفق شد در دو گیم و با نتایج 25 – 20 و 29 – 27 تیم قدرتمند مازندارن را شکست دهد. در بازی رده بندی نیز تیم های شیراز و خراسان رضوی هم به مصاف هم رفتند که تیم شیراز موفق شد تیم خراسان رضوی را شکست دهد و به عنوان سومی این دوره از رقابت ها دست پیدا کند.


احمد مزیدی مربی تیم شادروان نادران در گفتگو با خبرنگاران گفت: در همه کشور های صاحب سبک ورزش به ویژه ورزش های توپی، ورزش دانش آموزی به عنوان زیربنای ورزش قهرمانی محسوب می شود و توجه ویژه ای به این مقوله دارند. خوشبختانه در کشور ما نیز وزارت آموزش و پرورش روی ورزش دانش آموزی حساب ویژه ای باز کرده است و همه ساله این مسابقات با کیفیت مطلوب در سطح بالایی برگزار می گردد. تیم شادروان نادران نماینده استان گلستان امسال سطح متفاوتی از والبال را به نمایش گذاشت و با کسب عنوان قهرمانی و کسب سه عنوان بهترین دریافت کنند، بهترین اسپکر و کامل ترین بازیکن نشان داد که استان گلستان مهد والیبال کشور است و جا دارد مسئولان به این مهم توجه داشته باشند و مسیر را برای کسب افتخارات بیشتر فراهم کنند.


در پایان این بازی ها از سوی هیات فنی مهدی حاجیلری به عنوان کامل ترین بازیکن، سینا آق دازی به عنوان بهترین دریافت کننده و اسماعیل قربان پور به عنوان بهترین اسپکر هر سه از تیم شادوران نادران معرفی شدند.  
اسامی تیم قهرمان: علي وفايي ، مهدي حاجيلري ( کایپتان) ، عمران گوك جلي ، اسماعيل قربانپور و سينا آق دازي
مربی : احمد مزیدی و سرپرست: قاسم ابدال


گفتني است سی‌ و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی دانش ‌آموزان پسر سراسر کشور با حضور بیش از 5 هزار دانش‌آموز از روز یکشنبه هشتم مردادماه در شیراز آغاز و مرحله نخست این مسابقات 12 مرداد ماه  با معرفی برترین‌ها به‌کار خود پایان داد.


خبرنگار : وحيد حاج سعيدي
 



نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر