c_300_250_16777215_10_images_64925.jpg

ترکمن سسی - نماز پرشکوه و وحدت آفرین جمعه سوم شهریور ماه در گنبدکاووس با حضور مسئولین و هزاران نماز گزار مومن در مصلی بزرگ اهل سنت گنبدکاووس به امامت حاج عبدالباسط آخوند نوریزاد اقامه گردید.

دیدگاه‌ها  

+5 #1 سلیم 1396-06-06 12:43
زمانی در 21 مسجد در گنبد نمازجمعه برگزار میشد و این مصلی شبیه یک ویرانه بود با همت جوانان و فرهنگیان گنبد این مکان احیا شد و امروز افتخار اهل سنت است که در این مکان به این گستردگی جمع میشوند یادش بخیر انروزها دانش اموز بودم و گاهی برای کمک به انجا میرفتم و در راه خدا کارگری میکردم یادش بخیر حاج احمد سارلی که واقعا معمار بزرگ و قهار این مصلا هست بهتر است از این بزرگمرد نیز یاد شود... و اخرین کارش هم نامگذاری درب های ورودی مصلی به نام های عشره مبشره بود... بنده همیشه دعاگویش هستم الان هم بیشتر تشکر میکنم که برای رایگان عمل شدن قلب مادرم در تهران کمک کرد و در جواب تشکرم گفت سلیم جان به هیچ شک کارگری های فی سبیل الله تو در مصلی بود که برایت کاری انجام داده است بنده هیچ کاره ام بجز وسیله
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر