c_300_250_16777215_10_images_64930.jpg

ترکمن سسی - عبدالرحیم نیازی ساعی بعد از ظهر امروز در نشست ادبی با حضور شعرای شیعه و سنی در شهرگنبدکاووس اظهار کرد: مختومقلی فراغی نماد وحدت شعرا و هنرمندان جرجان زمین است.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، مسئول بنیاد مختومقلی فراغی در این نشست ادبی خاطر نشان کرد: تشکل بنیاد مختومقلی فراغی در گنبدکاووس با هدف ترویج فرهنگ پربار این دیار به ویژه اشعار شاعر شهیر ترکمن مختومقلی فراغی تلاش می کند تا در حوزه اعتلای فرهنگی جامعه اقدامات شایسته ای انجام دهد.


این فعال فرهنگی ترکمن تاکید کرد: مسوولان منطقه ای و ملی به میراث فرهنگی شهرستان گنبدکاووس توجه بیشتری داشته باشند زیرا که پیشینه ی این سرزمین مفاخر فرهنگی و ادبی فراوانی داشته است که در تعالی فرهنگی جامعه می توانند نقش به سزایی ایفا نمایند.


مسئول بنیاد مختومقلی فراغی  از برگزاری چنین نشست های ادبی و بانیان آن تشکر نمود و تصریح کرد: خوشحالیم از اینکه در زادگاه عارفان و شاعران بسیار بزرگ ایران اسلامی یعنی در جرجان زمین میزبان شعرای آئینی هستیم.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر