c_300_250_16777215_10_images_64919.jpg

تركمن سسي – شهرام كوسه غراوي نماينده مردم شرق استان در مجلس شوراي اسلامي به مناسبت هفته دولت و روز کارمند بعد از ظهر شنبه با حضور در جمع مديران و كاركنان راديو برونمرزي و دست اندركاران خبر تركمني سيماي گلستان با آنها ديدار و گفتگو كرد.


به گزارش خبرنگار تركمن سسي ،در اين نشست عبدالحسيني مدیر کل مرکز گلستان با اشاره به ارتباط خوب و سازنده نمایندگان مجلس استان و به ويژه كوسه غراوی با صدا و سیمای مرکز گلستان ، گزارشي از عملکرد صدا و سیماي مركز گلستان و رادیو برونمرزي ترکمنی و اخبار تركمني سيما در ماههای اخیر ارائه داد و گفت: بر اساس ارزیابی هاي انجام شده رادیو ترکمنی برونمرزی مرکز گلستان یکی از رادیوهای برجسته ،پر مخاطب و توانمند در میان تمام رادیوهای برونمرزی سازمان صدا و سیما شناخته شده است.

عبدالحسيني خاطر نشان كرد: صدا و سيما همانند پلي بين مردم و نمايندگان است و ارتباط نزدیک بین نمایندگان مجلس و صدا و سیما و پوشش فعالیت نمایندگان از طریق صدا سیما گامي در راستاي پیشرفت و توسعه استان خواهد بود.

حاج ارازمحمد خرمالی مدیر برونمرزی صدا و سيماي مركز گلستان نيز در اين جلسه از عملکرد و فعالیتهای رادیو ترکمنی گزارش ارائه داد.

شهرام كوسه غراوي در اين نشست با تشكر از اهتمام صدا و سیما برای پوشش فعالیتهای نمایندگان گفت: پیگیری های مستمر رادیو ترکمنی در زمینه انعكاس انتظارات و مطالبات مردم از نمایندگان و دعوت از مسئولين و نمایندگان برای ارایه گزارش به مردم شريف از طريق اين رسانه مثبت و شايسته تقدير است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر