c_300_250_16777215_10_images_64935.jpg

تركمن سسي – مدیرکل ورزش و جوانان گلستان گفت: سالن ورزشی ستارگان جاوید والیبال در روستای صحنه از توابع شهرستان آق قلا افتتاح شد.


به گزارش خبرنگار تركمن سسي ، بهمن طیبی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: سالن ورزشی ستارگان جاوید والیبال در روستای صحنه از توابع شهرستان آق قلا در سومین روز از هفته دولت با حضور حسن صادقلو استاندار گلستان، نبی هزارجریبی نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی و جمعی دیگر از مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح و به بهره برداری رسید.
وی افزود: عملیات اجرایی این پروژه به مساحت ۹۸۷ متر مربع در سال ۹۱ آغاز شد و با هزینه یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان از محل اعتبارات استانی افتتاح و بهره برداری رسید.
طیبی ادامه داد: سالن چند منظوره ورزشی روستای عطا آباد در شهرستان آق قلا و سالن ورزشی رزمی شهرستان گمیشان هم طی روزهای آینده از هفته دولت افتتاح و بهره برداری می رسند.
وی یادآور شد: همچنین در این هفته زمین فوتبال چمن مصنوعی شهید همت شهرستان مینودشت به همت خیر ورزشی محمود مصطفی لو افتتاح می شود.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر