c_300_250_16777215_10_images_65660.jpg

ترکمن سسی- دومین مراسم بزرگداشت «آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی» در گرگان شامگاه پنج شنبه 23 آذر ماه با حضور مسئولین و اقشار مختلف مردم در کانون طه برگزار شد.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی ،فرزند آیت الله هاشمی رفسنجانی در این مراسم طی سخنانی اظهار کرد: در منش سیاسی مرحوم هاشمی حضور و نقش مردم مولفه ی کلیدی و سرنوشت ساز بود.وی اعتقاد داشت وقتی مردم در صحنه حاضر شدند انقلاب به ثمر نشست ،در دوران دفاع مقدس حضور مردم و از جان گذشتگی آنان متجاوز را عقب راند و باز حضور مردم در همه دوره ها سرنوشت ساز بوده است.
یاسر هاشمی رفسنجانی با اشاره به اینکه مردم نیز به آن بزرگوار محبت داشتند در بخشی از صحبت های خود (با بغض) گفت: در مراسم تشییع هاشمی نوشته ی مردمی " تنهایمان نگذاشتی،تنهایتان نمی گذاریم " خانواده ی ما را خیلی تحت تاثیر قرار داد.
یاسر هاشمی رفسنجانی افزود:مرحوم هاشمی به تفکر اعتدالی که هم آرمانگرا و هم واقع گراست به عنوان مفید ترین مشی برای اداره و مدیریت اجرایی کشور اعتقاد داشت و همواره به  دنبال آبادانی و توسعه ایران بود.حتی در سفرهایی که به نقاط مختلف داشت سعی می کرد الگویی مناسب برای آبادانی پیدا کند.
محمدمهدی بهزادیان، مسول برگزاری این مراسم نیز طی سخنانی کوتاه گفت: آیت الله هاشمی شخصیتی چند بعدی بود. وی مبارزی دیرین و خستگی ناپذیر، فرمانده ای با تدبیر، مفسر قرآن ،یاور امام و رهبری و از پایه های انقلاب اسلامی بود و امروز ما وظیفه داریم پاسدار میراث ارزشمند تفکر اعتدالی آن شخصیت بزرگ باشیم.
شایان گفتن است این مراسم به همت کارگزاران سازندگی شاخه گلستان برگزار شد و حجت الاسلام و المسلمین معادیخواه وزیر اسبق ارشاد و اسلامی یکی از سخنرانان این مراسم بود.
برخی از مدیران و مشاوران استانداری و مدیران شهرستانی و برخی علمای اهل سنت در این مراسم حاضر بودند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر