c_300_250_16777215_10_images_66234.jpg

تركمن سسي- پروژه گازرسانی چهار روستای قره ماخر، قره کسلخه، آراقویی و بیشک تپه از توابع بخش مرزی داشلی برون با حضور مسئولين بهره برداري شد.


به گزارش تركمن سسي به نقل از ایرنا، در این مراسم که امروز چهارشنبه در روستای قره ماخر گنبدکاووس برگزار شد، مدیرعامل شرکت گاز گلستان در سخنانی گفت: برای گازرسانی به این چهار روستا که افزون بر دو هزار نفر جمعیت دارند، 63 میلیارد ریال هزینه شده است.
صفرعلی جمال لیوانی فزود: درحال حاضر 841 روستای گلستان معادل 95 درصد روستاهای واجد شرایط و 100 درصد مناطق شهری این استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند.
وی اضافه کرد: برنامه ریزی های لازم برای گاز رسانی به روستاهای واجد شرایط گلستان تا پایان سال 98 انجام شده است.
جمال لیوانی تصریح کرد : گازرسانی به مناطق شهری و روستایی کشور از سال 60 آغاز شده و اکنون گازرسانی به بسیاری از مناطق دور افتاده که قبلا کمتر کسی فکر آن را می کرد نیز انجام می شود و این به برکت انقلاب و خون شهیدان است.
مدیرعامل شرکت گاز گلستان یادآور شد: در ایام دهه فجر امسال 267 طرح گازرسانی در گلستان با هزینه 906 میلیار ریال به بهره برداری رسید و یا عملیان اجرایی آن آغاز شد.
به گزارش ایرنا، بخشدار داشلی برون گنبدکاووس نیز در این مراسم گفت: از مجموع 30 روستا و یک شهر این بخش، گازرسانی به شهر و 13 روستا انجام شده و یا درحال انجام است.
وی افزود: امسال اعتبارات کم سابقه ای در حدود 70 میلیارد ریال از محل اعتبارات موسوم به نفت برای اجرای طرح هادی در 14 روستای بخش داشلی برون تخصیص یافته و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی درحال اجرای این طرح ها است.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است و در مراسم افتتاح گاز رسانی به روستاهای بخش مرزی داشلی برون گنبدکاووس، نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار ویژه و برخی مسئولان شهرستان نیز حضور دارند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر